Предавания Шоу

„Кралица на шопинга” по TV7

Добави коментар

Страстта към пазаруването на екран с „Кралица на шопинга” по TV7. Всяка седмица най-стилната дама ще си тръгва с 3000 лева за шопинг.
Страстта към пазаруването на екран с „Кралица на шопинга” по TV7. Всяка седмица най-стилната дама ще си тръгва с 3000 лева за шопинг.
„Кралица на шопинга” по TV7

Най-новото предаване на TV7 „Кралица на шопинга”, което ще се завърти в ефир през септември, сбъдва мечтата на всяка жена и превръща удоволствието от пазаруването в състезание.

„Кралица на шопинга” не е шоу за мода, нито конкурс за красота, а едно напълно различно и ново за България предаване за стил. Всяка седмица пет решителни жени ще разполагат с ограничено време и ограничен бюджет, за да демонстрират своя собствен стил на обличане.

За участие в кастинга за „Кралица на шопинга” могат да се запишат всички желаещи, навършили 18 години, които искат да покажат на екран своя неповторим стил, страст към шопинга и хъс за победа. За целта претендентките за „Кралици на шопинга” трябва да попълнят специална анкета на сайта на ТВ 7. Няма краен срок за включване в състезанието.

В началото на всяка състезателна седмица избрани от кастинга пет дами ще получават обща тема, която задава определен дрескод - гала-вечеря, благотворителен бал, официална церемония, дневна или вечерна сватба, прием и т.н. Спрямо зададения повод, претендентките за „Кралица на шопинга” ще трябва да се погрижат да бъдат подходящо, интересно и стилно облечени и гримирани. Всеки делничен ден по една участничка ще пазарува в рамките на не повече от два часа със строго фиксиран бюджет, като в това време и сума трябва да предвиди и посещението при фризьор и гримьор. Още същия ден кандидатката ще дефилира пред останалите четири състезателки, за да представи подходящата според нея визия, спрямо зададените условия. Участничките трябва да изберат не само съответстваща на случая дреха или ансамбъл, но и обувки и аксесоари. Специално внимание ще се обръща и на добре направения грим и стилната прическа. Претендентките ще бъдат оценявани анонимно от своите конкурентки, както и от независим моден експерт. Участничката, получила най-висока сумарна оценка от гласовете на своите конкурентки и модния експерт, печели и седмичната голяма награда от 3000 лв. за шопинг.

„Кралица на шопинга” е оригинален формат на Global Agency и в България се реализира от продуцентската къща Dream Team Productions. Шоуто с оригинално заглавие Shopping Monsters се излъчва още в Турция, Германия, Холандия, Русия, Молдова, Казахстан, Беларус, а от есента и в България и Украйна.
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Кралица на шопинга

Дизайнерът Веселин Йорданов ще оценява „Кралиците на шопинга” по TV7