Противоречиви оценки за старта на Survivor: Камбоджа и VIP Brother 2014. Кой от двата топ риалити формата бе предпочетен от зрителя?
Двете агенции у нас, измерващи рейтингите, излязоха с противоположни резултати за гледаемостта на "Survivor: Камбоджа" и " VIP Brother 2014" на старта им снощи.
Информацията на Нова ТВ: Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother
Два пъти повече зрители гледаха старта на VIP Brother 2014 „Образцов дом”
Категоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 – 23:22. С дял от 38.8 % от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.
Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21:30 е 2 пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над 4 пъти.
Информация на bTV: Survivor: Камбоджа се завърна като фаворит на аудиторията в България
Първият епизод на най-очакваното приключенско шоу в България Survivor: Камбоджа е фаворитът на аудиторията в понеделник вечер, 15 септември.
С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 спрямо следващата в класацията телевизия Survivor: Камбоджа даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен.
В своя пик предаването привлича 1 млн. 156 хил. зрители. Данните са на ГАРБ.