Кино

Сексът и градът 2 / Sex & the city 2 (2010) - всичко за филма

Добави коментар

Сексът и градът 2 / Sex & the city 2 (2010) - всичко за филма
СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2 ви връща отново към забавленията, приятелството, модата и още много неща с поредната хапка на Кари, Саманта , Шарлот и Миранда от „Голямата ябълка”, увлечени в забързаното ежедневие на живота и любовта, в едно наистина бляскаво продължение.

Sex & the city 2


Какво се случва след като изречеш „Да!” на любимия мъж ? Животът на момичетата няма да се промени  много, пак ще има изненади…този път под формата на бляскаво, слънчево приключение, далеч от Ню Йорк, в едно от най-луксозните, екзотични и бляскави места на света, в което зад всеки ъгъл те очаква нещо мистериозно. Това е бягство, което идва точно навреме за четирите приятелки, които се борят срещу традиционните роли в брака и майчинството.

Понякога просто трябва да се махнеш заедно с дружките...

Майкъл Патрик е режисьор и сценарист на  СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2. Във филма участват Сара Джесика Паркър, Ким Катрал, Кристин Дейвис и Синтия Никсън, заедно с Джон Корбет, Крис Норт, както и Дейвид Ейгенбърг, Евън Хендлър, Джейсън Люис, Уили Гарсън, и Марио Кантън. Кинг продуцира филма заедно със Сара Джесика Паркър, Дарън Стар и Джон Малфи. Изпълнителни продуценти са Тоби Емерих, Ричард Бренър и Маркъс Висиди. Филмът е направен въз основа на телевизионния сериал на Дарън Стар с героите от книгата на Кандис Бушнел.

Екипът зад кулисите включва такива ветерани на „Сексът и градът” като директора на фотографията Джон Томас, дизайнера на продукцията Джеръми Конуей, редактора Майкъл Берендаум, дизайнерът на костюми Патрисия Фийлд и композитора Аарон Зигман.

Ню Лайн Синема, заедно с Хоум Бокс Офис, Вилидж Роудшоу Пикчърс, представя една продукция на Дарън Стар, филма на Майкъл Патрик Кинг СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2, в разпространение от Уорнър Брос Пикчърс, компания на Уорнър Брос Ентертейнмънт и в определени територии от Вилидж Роудшоу Пикчърс.

www.sexandthecity2movie.co.uk


Sex & the city 2


ЗА ПРОДУКЦИЯТА


Кари:

„Пристигнах на този остров точно

в 3:30 във вторник, 11 юни, 1986.

Сякаш беше вчера ”


Дванадесет години, шест сезона и един успешен пълнометражен филм. От появата си, „Сексът и градът” е прераснал в международен феномен. Публиката навсякъде по света се чувства толкова близо до Кари, Саманта, Шарлът и Миранда, че ги счита повече за лични приятелки отколкото за измислени героини.

„Когато излезе първият филм, спомня си сценариста/продуцента/режисьора Майкъл Патрик Кинг, „Видях жени, облечени като за парти, а не като за кино. Имах чувството, че се вълнуваха да отпразнуват този специален момент със свои приятелки – тези на седалките до тях и на екрана. Така че като се замислих за продължение, знаех, че искам да бъде продължение на партито. Исках филмът да бъде парти.”

Въпреки развитието на сценария в първия филм, остава още много да се каже за четирите жени и любовта в техния живот. Според продуцента Джон Мелфи „Вълнуващо е да отвориш следващата глава и да видиш какво става по-нататък.”

С разкриването на пътя, изминат от героите и докъде са стигнали от последния път, когато сме ги видели преди две години, се разкрива и темата: традиция.

Тъй като не иска СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2 да е обикновена комедия, Кинг пресъздава подходящо различните форми и страни на традиционното и преобръща жанра.  „Тези четири жени никога не са обикновени и никога не са били. Миранда ражда извънбрачно дете, омъжва се късно и е водещия партньор. Шарлът преминава към юдейството, осиновява дъщеря, азитче и ражда още една дъщеря. Саманта опитва различни връзки и решава да остане сама завинаги. Кари опитва всичко възможно да направи така, че връзката ѝ с Тузара да проработи и тя да остане писател на свободна практика.”

„В началото на филма всяка от героините се оказва впримчена в една от тези „женски” роли.”, казва Кинг, „Кари Брадшоу, вечното неомъжено момиче сега се бори със съпружеската титла. Как се отразява титлата ”госпожа” на жена, чиято личност и изобщо цялата ѝ кариера като писател е обвързана с идеята за живот, необвързан с брак? Миранда, партньор в престижна нюйоркска юридическа фирма, открива че въпреки всичките години, през които е доказвала противното, има ограничения пред кариерата на работещите жени. Шарлът, която винаги е мечтала да бъде идеалната майка на любящо семейство, сега има любящо семейство и открива колко трудно постижимо е да бъде „идеална” майка в действителност. Скандалната Саманта приема табуто за менопаузата и остаряването, съпротивлявайки се на идеята, според която преминаващата през промяната жена трябва също да се промени.”

Създателят на продукцията намира начин да усили фантастичността на филма като отвежда четирите приятелки на ваканция в една от най-екзотичните и желани места в света, място едновременно модерно и напълно традиционно -  Обединените арабски емирства.

Мелфи отбелязва: „В този филм героите преживяват неща, за които повечето от нас могат само да мечтаят. Но точно за това са филмите-да избягаме за няколко часа и да поживеем чрез красиви хора в един бляскав свят, в който няма как да отидем по друг начин.”

Sex & the city 2


Кари:

Трябва да ти го призная Саманта-не ни пренебрегна

заради мъж…..много изискано.


Саманта:


„Е, споразумяхме се преди малко. Мъже, бебета –

няма значение. Ние сме сродни души. ”

Невероятните жени….


При представянето на множеството превъплъщения на „Сексът и градът” на екрана, Кинг, Паркър и останалите от екипа чувстват голяма отговорност към героите, особено към Кари, Саманта, Шарлът и Миранда, защото всяка от тях има свой образ в публиката. Ето защо в СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2, въпреки че те загърбват ежедневието си и се отдават на лудории в едно разкошно място, жените продължават да се изправят пред човешки, истински тревоги, изречени от вечно питащия се хроникьор Кари.

„Кари е истинското сърце и душа на всичко това”, казва Кинг. „Дори когато историята се съсредоточава върху някоя от другите героини, ние я виждаме от гледната точка на Кари.”

Когато виждаме за пръв път Кари и Тузара заедно в  дома им , Кари Брадшоу-вече известна като Мисис Джон Престън, се чувства малко неудобно в подредения им семеен живот и се пита „какво става след като кажеш „Да.” И понеже е и писател, Кари стига до там, че изразява чувствата си към брака в новата си книга „Съгласна съм, нали?”, сбирка от комични есета, в които осмива идеята на традиционната сватба и клетвени обещания.

„Вълнуващото за мен, докато пишех сценария на връзката между Кари и Тузара във филма, бе да се опитам да представя какво би означавало „щастливо” след тяхната драматична и страстна и преди всичко бурна връзка през изминалите десет години.”, казва Кинг. „В първия филм наистина исках хората да повярват, че Тузара най-накрая е разбрал какво бижу почти е изгубил, изоставяйки Кари пред олтара, за това краят на този филм бе дълбоко романтичен със заслужен щастлив край за двамата. И сега, ето ги две години по-късно, на път да разберат какво наистина означава дом. Тя прекарва две години в грижовно обзавеждане на новото им жилище, превръщайки го в дом, тя е направила брачното им ложе и трябва да легне в него. И за градско момиче като нея, това е наистина голяма промяна”

Миранда Хобс, преживяла неверността на Стив в последния филм, най-накрая се чувства уютно у дома. Работата е нещото, което я тормози. Тя се чувства все по-объркана на работното си място, където очевидният ѝ талант е пренебрегнат от арогантният ѝ и определено шовинистично настроен шеф.

„Миранда винаги се е определяла като отдадена на кариерата.”, казва Синтия Никсън. „Мъжете идват и си отиват, може би ще бъде майка, може би не, но тя си остава адвокат. Вече е станала партньор в голяма адвокатска кантора, получава страхотна заплата, но има нов шеф, който не може да я понася. Всички си имаме предел и Миранда е на път да достигне своя. Неочаквано се оставя на течението и опитва да си изясни нещата: „Ако не съм адвокат, какво съм? Какво ми остава? Това би било труден момент за всеки и още повече за някой, който се е самоопределял чрез работата си в продължение на целия си съзнателен живот.”  

Сега, въпреки че кариерата остава много важна за нея, тя е истински щастлива съпруга и майка. В този филм тя е лидерът сред четирите жени; тя е тази, която емоционално се грижи за останалите три. Това е знак за това колко много е израснала.

Също съпруга и майка, Шарлът Йорк-Голденблат е прекарала последните две години сред нарастващото ѝ семейство и сега се намира в ужасно раздвоение заради дъщеря си Роуз. „Нещата не вървят гладко за Шарлът”, отбелязва Кристин Дейвис. „Тя все още иска нещата да са идеални и ѝ е трудно да приеме, че не са….и че тя също не е идеална. Това е непрекъсната битка в живота на героинята. Непрестанната битка между способността ѝ да постига целите си и многобройните изненади, които ѝ се стоварват, докато не се успокои малко и престане да преследва съвършенството. И сега бебето Роуз е най-голямото предизвикателство, дори и Шарлът да не го приема.”  

Друго нещо, което Шарлът не разбира е колко привлекателна е новата ѝ детегледачка Ерин, чиято роля изпълнява британската актриса Алис Ив. Но благодарение на  наблюденията на Саманта, тя се пита до колко Хари няма да залитне в тази посока. „Шарлът е обсебена от това, колко красива е детегледачката, нещо което не забелязва в началото, защото Ерин е страхотна с Роуз и Шарлът отчаяно се нуждае от нея.”, отбелязва Дейвис.

Докато Шарлът е затънала в родителски задължения, неомъжената Саманта Джоунс е отново в Ню Йорк, отново на лов, отново е превъплъщение на свободата. „Саманта е отново на мястото си, в нейния град, заобиколена от приятелките си-нейно семейство.”, казва Ким Катрал.


Най-приветливата от четворката, Саманта е привлекателна хедонистка, живееща по собствени правила. Този път животът изправя секси блондинката пред няколко непредвидени усложнения, като и се налага да приеме идеята за остаряването и да изпита какво означава сблъсъка с първите симптоми за разкрепостения ѝ начин на живот. Катрал подхожда към факта от комичната му страна. „За мен да сведеш комедията до сценарий за менопаузата е невероятно удовлетворяващо, защото чуваш толкова много негативни истории за това, през какво трябва да преминат жените в този момент от живота си.”, коментира тя. „Имам чувството, че извлякохме полза от този момент, като го направихме човешки, забавен и разбираем. Саманта има невероятна страст за живот и брани сексуалността си, наслаждава ѝ се и я прави неделима част от всеки аспект на живота си. Ето защо, когато тази част от нея е предизвикана, тя се бори с всички средства.”

Sex & the city 2


Кари

„Знаеше, когато се женихме,

че съм по-скоро Коко Шанел, отколкото кокошка с вино.”

Любовта в живота им…


Никой мъж не е имал по-голямо влияние върху Кари от нейния идващ и напускащ я приятел, любовник и най-накрая съпруг….Тузара. Или както ни е известен – Джон Джеймс Престън. До колкото видяхме, последно той успя да изрече „Да”, доказвайки на Кари, че за него тя е единствената.

През втората им годишнина, те двамата все още опитват да дефинират по свой начин брака. „Този филм е прекрасен пример до къде може да се стигне, защото връзката не свършва със сватбата или следващото я тържество”, коментира Крис Норт. „Има следващ ден и редица моменти между хората, следващи предизвикателства. Имате съвместен живот с всичките пикове и спадове и точно това разглеждаме в този филм.”

„Тузара и Кари са такава нюйоркска двойка, която ходи на балет, после вечеря с шампанско на върха на небостъргач, наслаждавайки се на гледката над Манхатън и Кари обожава именно това.”, казва Паркър. „Те празнуват годишнината си вкъщи обаче и той е много романтичен, по начин, по който само той може да бъде, тя харесва и това. После това, което трябва да е романтична размяна на подаръци, я кара да се замисли, дали той изобщо я познава.”

Точно обратното се случва с Миранда и Стив, преживели бъркотията в следствие на единствена му изневяра, бракът им е по-стабилен от всякога. „Те са стигнали до същината на нещата. Те разбират, че връзката трябва да се изгражда по малко и те се подкрепят един друг, без да се манипулират. Просто си споделят от какво се нуждаят и са се научили да правят взаимни компромиси. Това е истинска връзка.”, казва Дейвид Ейгенбърг.

Междувременно бракът на Шарлът и Хари също е стабилен, за пръв път обаче Шарлът има съмнения към лоялния си съпруг. Евън Хендлър обяснява: „Шарлът наема прекрасна млада ирландка да ѝ помага с децата. Тази жена се оказва изключително красива и никога не е носила сутиен. Това предизвиква и въпроса на Саманта, защо е вкарала това изкушение в дома си, предизвикал подозрения, каквито Шарлът никога не е имала преди. Филмът поставя въпроса, дали Хари е станал неверен или Шарлът параноичка.”

За да не останат по-назад от дамите, Станфорд и Антъни - най-добрите гей приятели на Кари и Шарлът - откриват любовта един в друг. Въпреки че Кари се е отказала да има грандиозна сватба, нищо не може да се сравни с официалната гала брачна церемония, допълнена от лебеди, изцяло мъжки хор и не друг, а самата Лайза Минели, организирано изцяло от Станфорд, а не от сватбения организатор и негов годеник Антъни.

Единствената героиня, дала обет да остане необвързана е Саманта…..въпреки, че не се противи на възможността да се обвърже с бившето си гадже Смит Джеръд. За премиерата на най-новия си филм, Смит кани бившата си изгора и приятелките ѝ на голямото събитие. На лъскавата сцена на червения килим, екипът успява да привлече някои звезди като модния гуру Тим Гън и Майли Сайръс, които неочаквано споделят папарашки момент със Саманта.

Най-вълнуващата среща не се случва на червения килим в Ню Йорк, а на другия край на света, където Кари се сблъсква с миналото.  Като истински пустинен мираж насред пазара в Абу Даби, на фона на раздвоението ѝ за брака, Кари вижда…Ейдън.

В СЕКСЪТ И ГРАДЪТ 2 участват и някои нови лица като Ноа Милс в ролята на младия брат на Антъни, който не само хваща окото на Саманта, Макс Райън като Рикард Сприт, мъжът, на който дамите се натъкват сред пясъците на Сахара и Раза Джефри като Гаро, домакина на хотела в пустинята, с когото се свързва Кари.


Кари

„Имало едно време един остров,

Малко холандци, малко индианци и малко легла…”


Ако мъжете в живота на тези жени са сърцето на филма, то Ню Йорк е пулса и колкото и да е клиширано твърдението че декорите са „герой” във всеки филм, това важи с пълна сила, както предполага и името, за „Сексът и градът”.

Снимките с четирите главни героини из улиците на Ню Йорк винаги е изисквало допълнителни усилия от страна на актьорите и екипа и този път не е изключение, особено по време на сцената в малък парк на ъгъла на Пето авеню и 59 улица, където се срещат Бергдорф Гудмън и Хотел Плаца. Въпреки че президентът Обама присъства на церемония на няколко пресечки, хиляди зяпачи и папараци отстояват позиции, задръствайки тротоарите, само за да зърнат актрисите, облечени в стил от 80-те, когато Кари пристига в града за пръв път.

Продукцията е заснета и в Бергдорф, рядко срещано явление, при положение че магазинът позволява снимки единствено на нещо изключително като телевизионният филм на Барбара Стрейзанд от 1965 „Аз съм Барбара”.   Преди години ТВ сериите на „Секса и града” са снимани в китайската част и Паркър се оказва изключително полезна за издействането на повторното съгласие на търговския център. Мелфи добавя: „Сара Джесика Паркър минава под ограничителната лента, така както никой друг. Договориха се отделни части от магазина да бъдат затворени в различни дни, частично ограничавайки търговската си дейност, за което сме им много благодарни.” Въпреки че е логистично предизвикателство, сцената в Бергдорф е от изключителна важност за филма: Кари, Саманта, Шарлът и Миранда се срещат там с важна мисия – да намерят идеалния сватбен подарък за Станфорд и Антъни.

За разлика от потайната церемония в тесен кръг на Кари и Тузара, тази е „истински екстравагантна”, разказва Кинг. Самата сватба се появява за 10 минути във филма, макар и декорите да са направени в Кънектикът, сцената е заснета в Стайнер Студио в Бруклин, на изработената от дизайнера Джереми Конуей и неговия екип снимачна площадка.

Почти всичко на снимачната площадка е изработено по поръчка, включително шатрата, покривките и украсите от цветя в различни тонове на бялото. Дизайнерът на цветната украса добавя кристали в цветята.

Актьорите са удивени от мащаба и красотата на ослепителния дизайн, на елегантния мост, огромния мъжки хор пременен в бели смокинги. При пристигането си на снимките, Линели прошепва в ухото на  Кинг, че не е виждала нещо подобно от дете, когато е посетила баща си Винсънт Минели в MGM. Вероятно в знак на благодарност, под акомпанимента на пианиста ѝ Били Стрич, изпълнява за целия екип “Ev’ry Time We Say Goodbye” на Кол Портър.

Освен апартамента на Кари и Тузара, който е „…хибрид на това което са – господин и госпожа Престън.”, останалите места на снимките в Ню Йорк включват офисът на Саманта, заснет в действителност в ресторант Ту Таймс Скуеър, каменната къща на Миранда и Стив в Бруклин, фасадата на  Зигфелд Тиътър, където се провежда премиерата на филма на Смит, лобито на реновирания наскоро хотел Емпайър, който служи за място на тържеството след премиерата и разбира се фасадата на стария апартамент на Кари на 73-та улица, намиращ се на улица „Пери”, Грийнуич Вилидж.

Във филма Кари, Саманта, Шарлът и Миранда изпълняват заедно песен на кареоке, която Паркър, Катрал, Дейвис и Никсън записват предварително няколко седмици предварително в студио в Манхатън и после синхронизират по време на снимките.

Кари

„Тото, не мисля че вече сме в Канзас.”


Най-очевидния начин за скъсване с традициите във филма, който продуцентите избират е да изнесат действието извън традиционния декор на Ню Йорк. Въпреки че дамите отиват на курорт в Мексико, Кинг иска да отиде по-далеч, някъде където героините ще са чужденки, както като американки, така и като жени. „Майкъл искаше да ги изведе от зоната им на комфорт и да ги постави в коренно различна култура и така стигна до Близкия Изток – новият Близък Изток.”, разказва Малфи. Кинг е особено заинтересован от Обединените арабски емирства.

Възможността да излязат в чужбина се появява, когато Саманта се запознава с мъж на име Шейк Калид на филмовата премиера на Смит. Шейхът се надява, че специалистът по връзки с обществеността може да успее да направи за хотела му в Абу Даби това, което е направила за кариерата на Смит – да накара цяла Америка да го види като звезда и затова я кани на посещение като поема всички разноски. Разбира се Саманта поставя като условие да доведе и приятелките си.

Мароко със 75 годишната си киноснимачна история замества Абу Даби, като по-голямата част от снимките са направени в Маракеш. Първите няколко снимачни дни протичат на стотици мили, в началото на Сахара. В края на краищата никое пътешествие до пустинята няма да е пълно без езда на камили през пясъците. Продължението, което включва и обяд на дюните е  заснето на същите места като „Лорънс Арабски”.

За сцената са използвани две бели камили от Република Мали, всяка от които може да носи по две момичета. Въпреки че камилите са известни с темперамента си, тези сезонни професионалисти са забележително спокойни….през повечето време.

„Според мен камилите паснаха отлично”, казва Кинг. „На едно място Шарлът трябваше да падне и след първия дубъл, камилата го разбра. След това, всеки път, когато Шарлът стигаше до линията, преди да падне, той надаваше рев, сякаш знаеше, какво предстои и то не му харесваше. Беше толкова забавно.”

След ездата на камили, дамите спират за да обядват на сянка, но почивката им е прекъсната от внезапната поява на един от гостите на хотела, красивият датски архитект, който веднага привлича вниманието на Саманта.

С преместването в Маракеш продукцията се изправя пред нови предизвикателства. Някои от ключовите моменти във филма се случват на тържището, което е търговската част или пазара в мисюлманския град. Маракеш, състоящ се от стар укрепен град, познат като медина и модерен град, притежава най-голямото традиционно тържище в Мароко. Сцените на тържището са заснети на някои от основните артерии на медината, хилядогодишна жива връзка с миналото, в която джамии и палати се издигат редом със скромни жилища.

При пристигането им в Абу Даби, дамите са откарани от летището към хотела луксозно, а именно с четири автомобила Даймлер АГ Майбах 62, ръчна изработка. Кинг си представял колите в бяло, но понеже не са пристигнали в този цвят, всеки от първоначално черните автомобили е облечен с бял винил. Обличането е направено в Лос Анджелис, след което колите са изпратени до Франкфурт и след това транспортирани до Маракеш.



Този текст е копиран без разрешение от potv.bg
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър