
Тази национална кампания включва над 260 милиона долара инвестиции за образованието на американските студенти и ученици по природни науки и математика през следващото десетилетие.
След разговор с лидерите на НТИМ организации (наука, технологии, инжинерство и математика) и студенти, президентът Обама обяви серия от важни партньорства, включващи водещи компании, фондации и неправителствени организации, решени да мотивират и вдъхновяват младите хора в Америка да постигнат отлични резултати в областта на математиката и естествознанието.
На събитието присъстваха Адам Савидж и Джейми Хайнеман от популярното предаване на Discovery Channel - "Ловци на митове", както и Дейвид Заслав, президент и управляващ Discovery Communications и Джон Хендрикс, създател и основател на Discovery Communications. Discovery Communications в партньорство с водещи университети и федерални агенции, стартира петгодишна кампания "Станете част от бъдещето" за 150 милиона долара. Това ще създаде съдържание, което достига до над 99 милиона домове, включително и 13 мрежи на медията.
Каналът Discovery Education ще предостави качествено и интерактивно съдържание до над 60 000 училища, 35 милиона студенти, 1 милион преподаватели и чрез партньорство с фондацията на Siemens, ще създаде национален образователен ресурс, предназначен за учители.