Нова българска телевизия, една от фирмите в структурата на Международен панаир- Пловдив, се закрива.
Общо 45 служители от телевизията в Пловдив и офиса в София остават без работа.
NBT стана собственост на Георги Гергов през 2007 година, когато той купи "Евроком България" от Георги Барбудев и я прекръсти на латиница - Nova Bulgarska Televizia, поради което си навлече присмеха на рекламни специалисти.
Първоначалната му идея беше да създаде медийна група с телевизия, вестник, радио и сайт, която да се издържа от реклами от изложителите. Радио така и не тръгна, вестникът спря през февруари 2012 година, сайтът замръзна преди месеци, последна остана телевизията, която от днес вече е в миналото.
Точно в 15 ч. на 7 ноември 2013 сигналът бе прекъснат и на екрана застана на стоп кадър логото на телевизията.
Столичният екип научи новината за съкращението си преди обед, а основният екип в Пловдив - в ранния следобед. Разпореждането е било да се прекрати работата, така и заснети вече новини останали неизлъчени.