Актуално Други

Utilisima (Ютилисима) представи в The Mall българската си продукция ден преди старта - 8-ми март

1 коментар

Utilisima (Ютилисима) представи в The Mall българската си продукция ден преди старта - 8-ми март.

Красимир Николов и Мариана ДимитроваUtilisima (Ютилисима) e сред най- предпочитаните канали за забавление сред 21 милиона абонати в общо 34 държави от Латинска и Северна Америка, Австралия и Европа. 100% от програмата е създадена специално за канала и неговата дамска аудитория.

„Ние сме убедени, че ще имаме сериозна конкуренция като брой канали, но не и като съдържание и стойност на продукта
”, споделя управляващият директор на Фокс Интернешънъл Ченълс (ФИЧ ) за България и Балканите Красимир Николов.

След сериозно проучване на телевизионния пазар у нас ФИЧ и Ютилисима избрха да представят на българските зрители локална продукция, насочена към кулинарията, красотата и здравето и грижата за дома.

Utilisima (Ютилисима)„Такова нещо няма в България!”, категоричен е изпълнителният продуцент на „Глобал Филмс” Николай Йорданов - Гилъна. Продуцентската къща засне за Ютилисима две предавания „Красива, но как...” и „Колко лесно”.  Третото 30-минутно шоу – „Мъже в кухнята”, бе поверено на екипа на Красимир Ванков и „ХП Медиа”. „Не мога да кажа, че беше лесно и че всичко стана от първия път. Изискванията на FOX бяха високи, но се получи един наистина добър продукт.”, коментира Ванков.

Музиката за трите български предавания написа Краси Тодоров от D2
, а песента на Ютилисима, част от опаковката на канала, изпя на български Мария Илиева.

Ютилисима стартира разпространиението си по кабел и сателит утре, 8-ми март. Достъп до канала ще имат абонатите на Bulsatcom, Blizoo, Net 1, Vivacom TV, Satellite BG и др.
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър