Архив Рокади

ТВ2 с нов инвеститор

1 коментар

Central European Media Enterprises се споразумяха с Топ Тон Медиа Холдинг, собственик на ТВ2, за закупуването на 80% от дяловете в телевизията.

Тази седмица “Central European Media Enterprises” се споразумяха с „Топ Тон Медиа Холдинг”, собственик на ТВ2, за закупуването на 80% от дяловете в телевизията.

Central European Media EnterprisesTелевизионната компания „СМЕ” притежава водещи мрежи в шест централно и източноевропейски държави с общо население около 90 млн. души. Телевизионните станции на компанията са разположени в Хърватия ("Nova TV"), Чехия ("TV Nova", "Galaxie Sport", "Nova Cinema"), Румъния ("PRO TV", "Acasa", "PRO Cinema", "Sport.ro", "MTV Romania", "PRO TV International"), Словакия ("TV Markiza"), Словения ("POP TV", "Kanal A") и Украйна ("Studio 1+1", "Studio 1+1 International", "Kino" и "Citi"). "CME" се търгува на борсата "NASDAQ" и на борсата в Прага (с обозначение "CETV").

„СМЕ” са подписали и консултантски договор с Красимир Гергов, който  ще осигурява експертна оценка и съвети за развитието на инвестициите на компанията в България. Майкъл Герин, изпълнителен директор на "CME", коментира: "Тази покупка е важна стъпка в продължаващата експанзия на нашите операции в ефира на Централна и Източна Европа. Навлизането ни на българския пазар е първата нова територия за "CME" през последните 3 години и показва способността ни да продължим стратегията си за разрастване в региона. Групата "ТВ2" с основен бизнес национална ефирна мрежа и поддържащи активи като кабелни канали е изключително подходяща за нашия мулти-телевизионен бизнес модел. Гледаме напред към навлизането в България, която има динамична икономика и бързо разрастващ се пазар на телевизионни реклами".

Адриан Сърбу, програмен директор на "CME", коментира: "България представлява отлична възможност за "CME". Българският телевизионен пазар е доминиран от няколко основни играчи и аз силно вярвам в способността на "CME" да стане лидер там през следващите 5 години. Тази цел е постижима чрез развитието на местни програми, обединяване с румънски оператори и използване на нашите доказани умения и ноу-хау. Тази покупка е поредния "крайъгълен камък" в стратегията ни за разширение чрез Централна и Източна Европа".

„За екипа на ТВ2 това е висока оценка на това, което сме постигнали и е поредното предизвикателство. След като успяхме само за няколко месеца да се утвърдим на 6-то място по гледаемост в България, сега сме амбицирани да покажем, че с подкрепата на такъв сериозен инвеститор ТВ2 ще бъде една от водещите телевизии в България.”, коментира Яна Иванова, заместник генерален директор на ТВ2.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър