Актуално В програмата

Предаването „Сблъсък” по bTV стана на 7 години

Добави коментар

В неделя шоуто „Сблъсък” по bTV ще празнува седми рожден ден. Предаването ще е в четири рунда.

Тази неделя ток шоуто „Сблъсък” по bTV ще празнува своя седми рожден ден. По този празничен повод предаването ще бъде в четири рунда, а основна тема в него ще бъде „Насаждат ли медиите негативизъм”. Гости в предаването ще бъдат – депутатът от НДСВ Емил Кошлуков и журналистът Кристина Патрашкова, които ще подкрепят мнението, че медиите не насаждат негативизъм. Техни опоненти в спора ще бъдат продуцентът Маги Халваджиян и режисьорът Жоро Торнев. По време на предаването в неделя зрителите ще могат да се включат със свои мнения и въпроси на живо чрез открити телефонни линии. 

Сблъсък по bTV стана на 7 години

Първият брой на „Сблъсък” по bTV се излъчва на 28 октомври 2001 година. Темата е „Има ли хайлайф и ВИП-общество в България?”. По темата в спор влизат Андрей Слабаков и Евгени Минчев, а в първата част на предаването е бил на гости Александър Божков.

Тази година броят за седмия рожден ден на „Сблъсък” ще бъде 348 подред. В 343 броя предаването е било водено от Иван и Андрей, два пъти от Андрей и Митко Павлов и веднъж от Иван и Нана. Нана и асистентката на водещите Мария са водили заедно един път, а веднъж Андрей е водил без Иван, тъй като последният напуска след началния анонс, заради сериозен зъбобол.

Въпреки че през цялата история на предаването асистентките са се сменяли няколко пъти, три от тях придобиват истинска популярност. Именно от „Сблъсък” зрителите познават Ирен Онтева, която е дефилирала с табелките за рундовете по време на същинския сблъсък в предаването. Вили Сечкова стартира също от ринга на сутрешното шоу, за да започне свое предаване, а сегашната асистентка Мария Велкова се снима за кориците на известни мъжки списания и спечели награда от конкурс за красота.

Освен с ожесточението спорове по актуални теми предаването „Сблъсък” се ангажира с общественозначими кампании. С голям успех през миналата година премина кампанията „Не гледай лошо, бъди европеец!”, която имаше за цел да повдигне самочувствието на българите, броени дни след присъединяването на България към ЕС. Десетки хиляди участници изпратиха своите усмихнати снимки на адреса на предаването, демонстрирайки позитивното си отношение към живота. 

Кампанията „Химна.БГ” е друга успешна кампания на „Сблъсък”, която имаше за цел да повдигне патриотичното чувство в младото поколение. Идеята всеки учебен ден да започва с изпяването на химна, бе приета широко и последвана не само от училищата в цялата страна, но и от детските градини. Десетки училища и детски градини са вдъхновени от инициативата и до днес започват заниманията си с химна и вдигане на знамето.

От ефира на „Сблъсък” водещите проведоха и успешна кампания за набиране на средства за рентгенов апарат последно поколение, намиращ се в детското отделение на института „Пирогов”.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: сутрешно ток шоу с водещи Иван и Андрей