Пик бележи и актвината женска аудитория (W25-54), която за разглеждания часови пояс достига резултат от 28.3 пункта рейтинг и дял от 60.9%. Първият епизод на предаването изравни уникалния рекорд на първия епизод на Survivor БГ – най-успешното риалити в българския ефира досега, като привлече пред екраните близо един милион и деветстотин хиляди зрители.
Шоуто показа по-добри резултати от любимите на аудиторията сериали “Перла” и “Листопад”. В последната седмица на излъчване на “Перла”, в която зрителите научиха развръзката в отношенията между Инджи и Мехмед, сериалът е бил гледан средно от 1,779 млн. зрители (24,6% и дял от 54.1%) според данните на TV Plan/TNS за часовия слот 21.00 – 22.00 часа(за All4+). А лидерът в праймтайма на телевизията «Листопад» отбелязва среден рейтниг от 25.9 пункта и 55.9% дял (за all4+) в последните две седмици от излъчването си.
Заедно с изключителния успех на най-гледаните сериали в България – “Перла” и “Листопад”, “България търси талант” затвърди още веднъж неоспоримо лидерските позиции на bTV в най-гледаното време на денонощието – часовете между 19.00 и 23.30 часа.