Архив Рейтинг

Гореща точка по TV7 отново изпревари конкуренцията

Добави коментар

TV7 запазва тенденцията да изпреварва основните си конкуренти в младата аудитория 18-34 г. с рубриката „Гореща точка”, част от сутрешния блок „Бодилник“.

Националната ефирна телевизия TV7 запазва тенденцията да изпреварва основните си конкуренти в младата аудитория 18-34 г. с рубриката „Гореща точка”, част от сутрешния блок „Бодилник“.

Гореща точка по TV7 отново изпревари конкуренциятаГостуването на премиера Бойко Борисов при Николай Бареков в „Гореща точка” на 27 юли 2011 г. достига дял от 13.5% от зрителите на възраст 18-34 години според предварителните данни на GARB. В същата възрастова група TV7 поддържа втората си позиция в целия сутрешен слот между 07:00 и 10:00 ч. със среден дял от 7.7%. В София, Гореща точка достига дял от 20.3% от аудиторията.

Основна тема на гостуването на премиера Борисов в „Гореща точка” беше отхвърления вот на недоверие към правителството.
Пред Николай Бареков той разкри плановете си да се ожени до 5 години, за да има Първа дама, когато се кандидатира за президент на следващите избори.
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Николай Бареков , Гореща точка , Бодилник

Росен Петров: Ставам член на „България без цензура“

Николай Бареков и Ани Салич са новите ТВ любимци

Ива Николова сменя Бареков в "Гореща точка" по ТВ7

Николай Бареков и TV7 – лидери по обществено доверие

Николай Бареков е изпълнителен директор на TV7, NEWS7 И SUPER7