Архив Рокади

Euronews с ново лого и визия

Добави коментар

Точно в 20:00 централноевропейско време на 4 юни euronews промени своите лого, слоган, идентичност на програмите и уеб сайт.

Точно в 20:00 централноевропейско време на 4 юни euronews промени своите лого, слоган, идентичност на програмите и уеб сайт.

Това е първия мащабен ре-брандинг на канала от пускането му през 1993 година. Целта на кампанията е да укрепи позициите на новинарската телевизия в борбата с конкуренцията. Новия облик на euronews е дело на френската рекламна агенциа Fred Farid Lambert.

Euronews с ново лого и визия

Централният мотив на новия бренд на euronews e "чистота", което символизира и белия кръг.

От 1993 г. насам, euronews си извоюва завидна репутация сред международните новинарски канали. Това е най-гледаният международен новинарски канал в Европа: всеки ден 3,2 милиона европейци гледат euronews по кабелна и сателитна телевизия, а други 3,1 милиона – по наземните канали.

Euronews се излъчва на арабски, английски, немски, испански, френски, италиански, португалски и руски.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър