Архив Рокади

Discovery Channel с ново лого в Европа

Добави коментар

Discovery Networks Европа днес официално обяви смяната на логото на Discovery Channel.

По повод 20-годишнината на Discovery Channel в Европа, Discovery Networks Европа, Среден Изток и Африка днес официално обяви смяната на логото на своя най-популярен канал. Новата визия ще допринесе за едно различно телевизионно присъствие, какато и за динамичното развитие на канала и интереса на зрителите към него. Новото лого ще се появи в българския ефир на 4-ти октомври. 

Discovery Channel с ново лого в Европа - Преди и след

Като документална медийна компания номер едно в света, Discovery създаде динамично и съвременно лого за Discovery Channel, което отговаря на качеството на марката. За разработката на новото лого, Discovery се обърна към компанията Viewpoint Creative в Бостън, САЩ. Основното послание е новото лого да запази стойността, целостта и връзката със запазения знак на компанията – глобуса. Чрез свързването на глобуса с “D” от Discovery, новото лого обвързва света с марката.

„Discovery просвещава и забавлява зрителите по целия свят вече повече от 20 години. Нито една друга медия не задоволява любопитството, както Discovery и ние оставаме ангажирани да доставяме най-висококачественото съдържание и да задълбочаваме връзката си със зрителите, партньорите и рекламодателите”, коментира Кейлъб Уайнстайн, генерален мениджър за развиващите се пазари.

„На пръв поглед става дума за освежаване - по-съвременна типография, графично олекотяване. Но всъщност зад тази промяна прозира самочувствието, което Discovery явно иска да покаже. Земното кълбо е станало част от логотипа, защото Discovery не е просто част от света, а обратното - светът е станал част от Discovery”, коментира Радослав Бимбалов, собственик и Creative Director, рекламна агенция Smarts.

Комбинацията от стилизирано земно кълбо, съвременни цветове и свежа типография правят логото актуално и отговарящо на нуждите на глобална комуникационна компания като Discovery. От новото лого може да се отдели и „D-глобусът” – символа на медията - отделен знак, който придава уникалност и динамичност. Този знак може да се използва за директна връзка с марката в бъдеще.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър