Диема яхна вълната, като от екипа смело поеха риска да стартират първи в сезона на релити форматите с „Хванати в изневяра”.
Резултат: Диема размести светкавично класическите позиции и се намести веднага след двата категорични лидера – ефирните bTV и Nova. По предварителни данни за 09.09.2008, в часовия пояс 22:00 – 22:30, „Хванати в изневяра” грабна вниманиято на 9,1% от зрителите, с 2.5% рейтинг сред аудиторията на възраст 18-49, национално.
По време на старта на реалити-драмата, процентът на любопитните и може би съпричастни жени се оказва по-висок – близо 60%, на фона на традиционно мъжката аудитория. След като още с първия епизод стана ясно, че българската версия на „Cheaters” e значително по-крайна, откровена и забавна, за да гледат историята във вторник, пред телевизора са застанали значително повече мъже. Tака профилът на аудиторията на предаването във вторник е 52 % мъже – 48 % жени.
от barbiss • 07.11.2008