От декември bTV ще се появи в ефир с изцяло нова визуална опаковка, към която ще бъдат адаптирани и визиите на bTV Cinema и bTV Comedy.
Поводът за генералната промяна е стартът на новите канали на bTV, но това съвпада и с приближаването на десетата годишнина на телевизията. Новата визуална опаковка е разработена от лондонска творческа агенция (Egg Design), която се е постарала да приложи най-модерните визуални тенденции в световен мащаб. В основата на графичните решения на проекта стоят творческите практики, които bTV наложи и продължи да развива през годините от своето създаване. Новите визии ще бъдат микс от реално видео и триизмерни графични елементи.
Сериозна промяна ще претърпи и сегашното лого на bTV, което беше въведено преди 3 години. Новото ще наложи иновативен и непознат в България стил на визуално присъствие на телевизионния бранд.
Работата по проекта продължава вече близо шест месеца. Част от елементите по него са заснети в Лондон в едно от най-легендарните студия за аудио и визуални ефекти. В същото студио преди няколко десетилетия легендарната ливърпулска четворка Бийтълс записва един от най-големите си хитове - It’s a Hard Day’s Night.
В надпреварата по проекта участие взеха едни от най-големите фирми за графичен дизайн в света. Сред тях бяха представители на САЩ, Венецуела, Великобритания и др.
от Горда • 07.12.2009