blizoo е новото име на обединения телекомуникационен оператор КейбълТел & Евроком, създадено от маркетинговия екип на компанията в сътрудничество с Лондонската агенция за дизайн и корпоративна идентичност - Сигъл & Гейл.
Новата визия и стратегическите планове на компанията бяха представени от главния изпълнителен директор на компанията Ищван Полони и главния маркетингов директор Димитър Радев.
„Обещаваме, че blizoo ще се превърне във водещият цифров телевизионен оператор и в най-големият доставчик на широколентови интернет услуги в България, каза Полони. - До края на 2012 г. ще цифровизираме над 80% от абонатите в страната и провеждаме амбициозна програма за инвестиции." Само за тази година в надграждане на опорните мрежи в градовете компанията ще инвестира 50 млн. лв., заяви шефът на blizoo.
Компанията стартира амбициозно с пускането на общо 10 HD канала, като най-търсеният тях вероятно ще бъде предаването на Световното първенство по футбол в ЮАР в HD формат. „Благодарение на сътрудничеството с БНТ, успяхме да осигурим това изживяване на своите клиенти", каза Димитър Радев. Другите HD програми, предлагани от оператора включват пакета на Discovery Showcase HD, National Geographic HD и History HD, както и Luxe TV, канал тип „телевизионно списание" за луксозни яхти, почивки и други забавления. Новост са модният Fashion TV HD и Food Network HD, предлагащ кулинарни шоута и реалити програми, чиято световна премиера тепърва предстои, но вече присъстват в HD портфолиото на blizoo. Абонатите ще гледат и Eurosport HD, който излъчва ексклузивно тенис турнирите Ролан Гарос и US Open, Тур дьо Франс и други големи световни спортни събития. Фолк каналът Планета също ще бъде пуснат в HD формат. Очаква се стартирането и на филмовия канал по заявка Premium Digital Full HD, който ще предоставя достъп до най-добрите и най-нови филмoви хитове на холивудските студия само седмици след премиерата им на голям екран.
от христо • 01.10.2010