Архив Рейтинг

Близо 1.2 милиона зрители са гледали старта на „Гласът на България”

Добави коментар

Близо 1.2 милиона зрители са гледали старта на новаторския летен формат на bTV „Гласът на България”
  • Близо 1.2 милиона зрители са гледали старта на новаторския летен формат на bTV „Гласът на България”

  • Първият епизод на „Гласът на България” - с най-висок дял сред аудиторията спрямо старта на всички музикални формати до момента
Гласът на България

Първият епизод на новаторския летен формат „Гласът на България”, който беше излъчен снощи от 20:58 до 21:58 часа, постигна среден дял от аудиторията от 55.6%, показват предварителните данни на агенция ГАРБ за аудитория All 4+. Средният дял на аудиторията на Нова ТВ е 8.3% и 7.7% на БНТ 1. Делът на зрителите, проследили пилотния епизод на формата, превръща „Гласът на България” в най-успешния старт на музикален формат, излъчван до сега в България.

Гласът на България


Стартовия епизод на „Гласът на България” е бил гледан от близо 1.2 милиона зрители.
Броят зрители, гледали Нова ТВ по същото време е с повече от милион по-малко – близо 180 хиляди души, а БНТ 1 е била гледана от 165 хиляди души.
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Гласове