Актуално Други

BBC Prime променя търговската си марка на BBC Entertainment

Добави коментар

BBC Prime променя търговската си марка на BBC Entertainment на територията на Европа и Средния Изток

BBC Prime променя търговската си марка на BBC EntertainmentBBC Worldwide Channels обяви, че развлекателният канал BBC Prime ще промени търговската си марка. От ноември тази година териториалната версия на канала, достигаща до Европа и Средния Изток, ще обнови визията си и ще промени името си на BBC Entertainment, осигурявайки на зрителите в тези региони завладяващи комедии, драми и забавни програми от BBC и други великобритански производители.

BBC Prime стартира през 1995 г. и понастоящем достига до 12 милиона домакинства в Европа и Средния Изток. Решението за промяната е продиктувано от стремежа на BBC Worldwide Channels да предлага на зрителите си телевизионни канали с най-високо качество.
Обновената визия на BBC Entertainment ще бъде подкрепена и от скорошната инвестиция в 800 часа нови програми.

Новите драми, които ще бъдат излъчвани премиерно по канала от ноември месец, включват „This Life +10” и поредицата от пет части „Mine all Mine”, написана от Ръсел Т. Дейвис, а сред комедийните сериали, които зрителите ще могат да гледат, са вторият сезон на „Lead Balloon” и „The Omid Djalili Show”. В програмата на канала ще бъдат излъчвани блокове с документални, лайфстайл и детски предавания, както и популярни продължителни сериали като „Eastenders”, „Holby City” и „Casualty”.

Дийн Посениски, Генерален мениджър и Старши вицепрезидент за Европа, Средния Изток и Африка, BBC Worldwide Channels, коментира: „Стартът на BBC Entertainment в над 12 милиона домакинства в Европа е важна стъпка от нашата политика да осигуряваме на аудиторията канали с качеството, синоним на марката BBC. Убеден съм, че зрителите ще оценят новата, модерна визия на BBC Entertainment и ще се наслаждават на стотици часове страхотни, нови програми, които ще залеят екраните им през тази година.”

Промяната на търговската марка на канала от BBC Prime на BBC Entertainment ще го приобщи към глобалното портфолио на BBC Worldwide Channels от тематични канали с марката BBC - BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, CBeebies и BBC HD. BBC Entertainment стартира, изцяло локализиран, в Азия през 2006 г., а след това и в Индия, Полша, Африка, Скандинавия и Латинска Америка.

BBC Worldwide бе удостоена с Наградата на Кралицата за търговска организация на 2009 г. Тази престижна награда за международна търговия откроява значителния растеж на компанията по отношение на външните приходи и изключителните търговски успехи, базирани на 3-годишни търговски резултати, което е облагодетелствало творческите индустрии във Великобритания.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър