Лица Други

На пазара еротично бельо, вдъхновено от „50 нюанса сиво”

Добави коментар

Горещата линия бельо пресъздава фантазиите на главната героиня в "50 нюанса сиво".

Горещата линия бельо пресъздава фантазиите на главната героиня в "50 нюанса сиво".

Световният бестселър "50 нюанса сиво" вдъхнови компания за създаване на колекция бельо, посветена специално на еротичната трилогия.

На пазара еротично бельо, вдъхновено от „50 нюанса сиво”

Милионите почитатели на еротичната историята за Крисчън и Анастейша вече могат да реализират на практика фантазиите на героинята чрез линията бельо, вдъхновено от книгата.

Създател на колекцията е модната марка Tesco, а рекламната кампания е заснета от известния фотограф Ранкин.

На пазара еротично бельо, вдъхновено от „50 нюанса сиво”

Бельото е за мъже и жени, и от септември вече е на пазара. Колекцията се състои от 35 модела за дами и 8 за господа.

Появата ѝ идва малко преди премиерата на дългоочаквания филм по романа, който ще излезе по кината точно за Празника на влюбените – 14 февруари 2015 г.

В последствие "50 нюанса сиво" се превърна в най-продаваната книга на всички времена. Пускането на книгата увеличи продажбите на секс играчки с 400%.

На пазара еротично бельо, вдъхновено от „50 нюанса сиво”

На пазара еротично бельо, вдъхновено от „50 нюанса сиво”

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: 50 нюанса сиво

Излезе трейлърът на "50 нюанса сиво" (видео)

50 нюанса сиво (снимки)