Горещата линия бельо пресъздава фантазиите на главната героиня в "50 нюанса сиво".
Световният бестселър "50 нюанса сиво" вдъхнови компания за създаване на колекция бельо, посветена специално на еротичната трилогия.
Милионите почитатели на еротичната историята за Крисчън и Анастейша вече могат да реализират на практика фантазиите на героинята чрез линията бельо, вдъхновено от книгата.
Създател на колекцията е модната марка Tesco, а рекламната кампания е заснета от известния фотограф Ранкин.
Бельото е за мъже и жени, и от септември вече е на пазара. Колекцията се състои от 35 модела за дами и 8 за господа.
Появата ѝ идва малко преди премиерата на дългоочаквания филм по романа, който ще излезе по кината точно за Празника на влюбените – 14 февруари 2015 г.
В последствие "50 нюанса сиво" се превърна в най-продаваната книга на всички времена. Пускането на книгата увеличи продажбите на секс играчки с 400%.