Архив Рейтинг

29 април: bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост

Добави коментар

Мачът-реванш между Реал Мадрид и Байерн Мюнхен по bTV Action – най-гледан от младата мъжка аудитория във вторник вечер

Мачът-реванш между Реал Мадрид и Байерн Мюнхен по bTV Action – най-гледан от младата мъжка аудитория във вторник вечер

Според предварителните данни на агенция ГАРБ, ползвани от рекламните агенции и рекламодателите, мачът-реванш от полуфиналния кръг на УЕФА Шампионска лига между Реал Мадрид и Байерн Мюнхен се нарежда на първо място по гледаемост сред мъжете на възраст 18 – 49 години.

По време на двубоя, в който Реал Мадрид отбеляза 4 попадения, bTV Action е привлякъл пред екраните 23.1% от аудиторията в този таргет, което го нарежда на първо място сред останалите канали. Разликата с третия канал по гледаемост е 62%.

Сред аудиторията между 18 и 49 години bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост с дял от 19.2%, като пред него е само bTV.

29 април: bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост

29 април: bTV Action се нарежда на второ място по гледаемост
 

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Шампионска лига , Футбол

Титаничния сблъсък между „Барселона“ и „Байерн“ Мюнхен – в каналите на bTV Media

​3 и 4 кръг от турнирите на УЕФА – ексклузивно в каналите на bTV Media Group

Световното първенство по футбол 2022 в ТВ програмата

Евро 2020 в каналите на Нова и БНТ - ТВ програма

БНТ 1 излъчва ЦСКА - „Клуж“ и „Лудогорец“ - „Антверп“