Полуфиналната битка за титлата „Глас на България“ и наградата от 50 000 лева ще се проведе на живо с първи голям концерт на 7 юни, неделя. За вота на зрителите на сцената на шоуто ще пеят Илин Папазян, Елена Сиракова, Свет Георгиев от отбора на Михаела Филева; Керана, Христо Василев, Кристина Дончева от отбора на Камелия; Александър Славчев, Иван Лазаров, Йоана Сашова от отбора на Графа, и Пламен Бонев, Калина Велковска, Георги Шопов от отбора на двукратния победител Иван Лечев. Един от треньорите ще има допълнителен, четвърти вокален талант на своя страна, избран сред отпадналите по време на Нокаутите участници. Името на 13-ия претендент, определен от зрителите чрез онлайн гласуване на сайта на шоуто, ще бъде обявено в началото на концерта в неделя.
Най-изявените музикални таланти, които се пребориха в сериозна конкуренция с над 100 участници по време на различните етапи от вокалната надпревара и достигнаха до концертите на живо, и този сезон ще бъдат оценявани не от треньорите си, а от феновете на шоуто. Те ще подкрепят своите любимци чрез смс гласуване, за което за първи път всеки участник ще има индивидуален номер. Линиите за гласуване за всички отбори ще бъдат отворени в началото на концерта на живо в 20.00 часа. По двама изпълнители, събрали най-висок зрителски вот от всеки отбор, ще продължат към финала на шоуто на 14 юни. Всеки зрител ще има право да изпрати до 40 смс-а за всеки от участниците.
Освен напредъка си в музикално и сценично отношение, участниците ще споделят и лични истории за живота си по време на карантината, както и какво се е променило за тях след участието им в „Гласът на България“. Професионалните музиканти сред полуфиналистите ще разкажат как се справят в извънредната ситуация без концерти и участия, липсва ли им контакта с публиката и успели ли са да творят музика по време на изолацията.
За първи път в историята на „Гласът на България“ полуфиналистите ще пеят пред празна зала, без подкрепата на публика и близки хора. Живите концерти в шоуто ще бъдат реализирани в съответствие с мерките, въведени от bTV Media Group за създаване на телевизионно съдържание в условията на епидемия. Всички участници ще пеят на сцената сами, където на необходимата дистанция ще бъдат само музикантите от бенда на шоуто.