Рейтинг

VIP Brother 2014 или Survivor: Камбоджа - кой е най-гледан?

0/5

VIP Brother 2014 или Survivor: Камбоджа - кой е най-гледан?
VIP Brother 2014 или Survivor: Камбоджа - кой е най-гледан?

Противоречиви оценки за старта на Survivor: Камбоджа и VIP Brother 2014. Кой от двата топ риалити формата бе предпочетен от зрителя?

Двете агенции у нас, измерващи рейтингите, излязоха с противоположни резултати за гледаемостта на "Survivor: Камбоджа" и " VIP Brother 2014" на старта им снощи.

Информацията на Нова ТВ: Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother

VIP Brother 2014

Два пъти повече зрители гледаха старта на VIP Brother 2014 „Образцов дом”

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch)

Категоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 – 23:22. С дял от 38.8 % от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.

Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21:30 е 2 пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над 4 пъти.

Информация на bTV: Survivor: Камбоджа се завърна като фаворит на аудиторията в България

Survivor: Камбоджа

Първият епизод на най-очакваното приключенско шоу в България Survivor: Камбоджа е фаворитът на аудиторията в понеделник вечер, 15 септември.

С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 спрямо следващата в класацията телевизия Survivor: Камбоджа даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен.

В своя пик предаването привлича 1 млн. 156 хил. зрители. Данните са на ГАРБ.

Данните са на ГАРБ

Данните са на ГАРБ

 

Още за Survivor, VIP BROTHER, ВИП БРАДЪР

Не пропускайте

ТВ анонси

Популярно в poTV.bg