По данни на GARB, пазарният дял на телевизията по време финалния мач от Виктория футболно първенство достига 25% в основната възрастова група 18-49 и близо 34% сред мъжете във възрастова група 18-34.
В сряда националната телевизия показа пряко дългоочаквания сблъсък, който определи шампиона на България, както и срещите Левски-Светкавица и Литекс-Локомотив Пловдив, провели се по-рано през деня. През по-голямата част от комбинираното излъчване на двете срещи, определили второто и третото място във Виктория футболно първенство, TV7 е най-гледаната телевизия в активната възрастова група 18-34 със среден пазарен дял 23%.
Футболният сблъсък между Лудогорец и ЦСКА за пореден път затвърди тенденцията на стабилен ръст на пазарния дял и позициониране на медиата сред телевизионните лидери в България. През пролетния полусезон, двубоите Левски-Черно море, Левски-Миньор Перник, Лудогорец-Черно море, ЦСКА-Видима Раковски, Черноморец-Черно море, Славия-ЦСКА, ЦСКА-Черно море, комбинираните предавания Калиакра-Лудогорец и Видима Раковски-Левски, и Левски-Светкавица и Литекс-Локомотив Пловдив, както и финалният мач Лудогорец-ЦСКА предизвикаха сериозен зрителски интерес, като пийпълметричните данни показват среден пазарен дял на футболната селекция на TV7 от близо 17% сред активната аудитория 18-34 и близо 19% сред мъжете на възраст 18-34.
Анализът на пийпълметричните данни показва още, че младите мъже и жени в България предпочитат селекция и срещите от българския шампионат в ефира на TV7.
„Гордея се с резултатите от дербито и с целия футболен сезон. TV7 осъществи отлично сътрудничество с БФС и S.V.-RSA и доказа недвусмислено, че с професионализма си отговаря напълно на желанието на милиони почитатели на българския футбол да наблюдават пряко срещите на любимите си отбори. Демонстрирахме качествено техническо изпълнение и динамичен коментар, както и изключително борбен екип, което беше високо оценено от телевизионните зрители”, заяви Миляна Велева, изпълнителен продуцент Спорт в TV7.