- Близо 1.2 милиона зрители са гледали старта на новаторския летен формат на bTV „Гласът на България”
- Първият епизод на „Гласът на България” - с най-висок дял сред аудиторията спрямо старта на всички музикални формати до момента
Първият епизод на новаторския летен формат „Гласът на България”, който беше излъчен снощи от 20:58 до 21:58 часа, постигна среден дял от аудиторията от 55.6%, показват предварителните данни на агенция ГАРБ за аудитория All 4+. Средният дял на аудиторията на Нова ТВ е 8.3% и 7.7% на БНТ 1. Делът на зрителите, проследили пилотния епизод на формата, превръща „Гласът на България” в най-успешния старт на музикален формат, излъчван до сега в България.
Стартовия епизод на „Гласът на България” е бил гледан от близо 1.2 милиона зрители. Броят зрители, гледали Нова ТВ по същото време е с повече от милион по-малко – близо 180 хиляди души, а БНТ 1 е била гледана от 165 хиляди души.