Архив Рейтинг

Биг Брадър Фемили е гледан от близо 2,5 милиона зрители

Добави коментар

2 420 000 зрители са гледали първия епизод на реалити формата Биг Брадър Фемили, излъчен на 22 март по Нова ТВ.
Биг Брадър Фемили2 420 000 зрители са гледали първия епизод на реалити формата Биг Брадър Фемили, излъчен на 22 март по Нова телевизия. Предаването е с пазарен дял 37,7% сред най-активната аудитория на възраст 18-49 и 31,4% сред аудиторията 4+ в национален мащаб.

В различните пояси предаването Биг брадър Фемили е постигнало следните резултати – 38,6% пазарен дял срещу предаването „България търси талант”- 35,8%, излъчено по БТВ и 46% пазарен дял, срещу БТВ Новините – 29,4%, за аудиторията на възраст 18-49.

Биг Брадър Фемили


44,5% е пазарният дял на Биг Брадър Фемили сред аудиторията на възраст между 18-49 години за София, срещу 28,7% среден пазарен дял за същия времеви интервал на БТВ.
Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Биг Брадър Фемили , Big Brother

Днес е големият финал на Big Brother: Most Wanted

Албена и Цветан напуснаха Къщата на Big Brother

На крачка от големия финал, двама ще напуснат шоуто довечера

Вълнуващи моменти за Съквартирантите днес в мисия "Жива връзка"

Емоциите в Къщата взимат превес на метри от финала