Архив Рейтинг

Близо 1 600 000 гледаха началото на третия сезон на ВИП БРАДЪР

Добави коментар

Близо 1 600 000 гледаха началото на третия сезон на ВИП БРАДЪР.

Зрителите на възраст между 18 и 49 предпочетоха старта на ВИП-формата пред първия концерт на „Мюзик айдъл 3”

14,1 е средният рейтинг и 41,6% средният пазарен дял на старта на третия сезон на риалити шоуто „ВИП брадър” сред най-активната аудитория на възраст между 18 и 49 години, излъчен вчера, 16 март, по „Нова телевизия”. В същото време, данните на първия концерт на „Мюзик айдъл 3”, излъчен по Би Ти Ви, са 11,3 среден рейтинг и 33,4% среден пазарен дял за същата целева аудитория.

1 578 010 души са гледали риалити шоуто „ВИП брадър 3” с водещ Ники Кънчев след 21:00 ч. В него влязоха известните участници Аня Пенчева, Тодор Славков, Гала, Емил Кошлуков, Кристиана Вълчева, Софи Маринова, Ицо Хазарта, Ивайла Бакалова и др.

 

 

                  Рейтинг (18-49)                   Пазарен дял (18-49)


Данните са „ТНС-ТВ план”.

 

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: ВИП брадър 3 , ВИП БРАДЪР , VIP Brother 3

VIP Brother 2017 стартира с любовни драми

Наско е големият победител във VIP Brother 2018

Без изненади във VIP Brother: Кулагин с най-много номинации

Азис отново във VIP Brother

Хитовият индийски сериал „Малката Джулка“ превзема Къщата на Big Brother