Актуално В програмата

Маркетинг мениджър на верига за бързо хранене минава под прикритие като начинаещ служител без никаква практика

Добави коментар

В последния епизод от втори сезон на документалното риалити „Шеф под прикритие“ новоназначеният маркетинг мениджър на „Аладин Фуудс“ Иглика Бартан показва, кои са трите ключа, за да може младите хора да не мечтаят за чужбина, а за България.

В последния епизод от втори сезон на документалното риалити „Шеф под прикритие“ новоназначеният маркетинг мениджър на „Аладин Фуудс“ Иглика Бартан показва, кои са трите ключа, за да може младите хора да не мечтаят за чужбина, а за България.

 

„Аладин Фуудс“ има 33 обекта за бързо хранене, обезпечаващи ги производствени бази и развита логистична мрежа, обслужваща дори конкуренти. Близо 100 000 дневно са клиентите на компанията, за които се трудят над 1 000 служители. Според собственикът на компанията, участието в предаването е най-добрият начин новият маркетинг мениджър да опознае хората и производствения процес.

 

Добави описание


Иглика се подлага на пълна промяна – късата делова прическа е заменена с буйна къдрава перука, а проницателно сини лещи и ново име завършват визуалната метаморфоза. Ралица Василева, майка на две деца, която от 8 години не е работила, е новата ѝ самоличност. На служителите е казано, че се заснема състезателно риалити, в което те трябва да обучат един човек за максимално кратко време, който след това да бъде оценяван.


Енергичната Ралица още през първия ден влиза на висока скорост в обект в „Овча Купел“ където 24-годишно момче трябва да я запознае с работните процеси. Там стриктният шеф под прикритие открива пропуски в обучението и прави всичко възможно да провокира служителя, който го провежда. На втория ден тя взема участие в производствения процес за приготвяне на сместа за фалафели и открива сърдечна служителка, която обаче допуска много грешки в работата си. Ралица обаче запазва самообладание и си оставя време до разкриването на прикритието си, за да реши как да постъпи с тази служителка.

 

Добави описание


Фурната за арабски питки в Цалапица е третото предизвикателство за дегизираната Иглика. Там темпото и работният стрес я карат да погледне с други очи на жената, ръководеща бригадата – стриктна, справедлива и мотивирана, тя е успяла да създаде перфектния екип, който работи със скорост четири стелажа в час. Следва обект в Студентски град, където маркетинг мениджърът се чувства като на състезателна писта между всички процеси, но препъни-камъкът за нея се оказва завиването на дюнера.


Притеснени и стресирани, обучаващите служители са извикани в края на седмицата в главния офис на „Аладин Фуудс“ и за първи път виждат Ралица в напълно нова светлина. Подкрепа за осигуряване на дом, професионални обучения и инвестиция в образованието на децата, заедно с оценка за вложения труд и личните мечти, са ключовете, с които ръководството на компанията вярва, че ще задържи активните хора не само във фирмата, но и в България. Дали всички ще бъдат поощрени ще разберем в петък, 02 март от 21:00 часа по NOVA.

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Интересно, нали? Споделете тази публикация с вашите приятели във Фейсбук и Вайбър

Още публикации за: Шеф под прикритие

Сериозни предизвикателства и напрегнати моменти в „Шеф под прикритие“

Мениджър от Съюза на българските автомобилисти влиза в „Шеф под прикритие“

Собственикът на известна верига фитнеси се преобразява като жена в „Шеф под прикритие“

За първи път този сезон уволнен служител в „Шеф под прикритие“

Нова къща и повишение за служители след участие в „Шеф под прикритие“