Мнения за: Ивелина Христова победи в Ясновидци

«123456789»

85 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

katia

katia07.09.2017, 16:53:15 ч.

zdraveite. i az sam kato vas .viarvax v ivelina xristova .nooo?????predi dva meseza i pratix suma ot 40 lv za da mi otgovori na niakoi vaprosi no uvi ve4e dva meseza 4akam no kakvo 4akam i az ne znam !!!!!po xiliada pati i zvania no ne otdgovaria ili za dva meseza po to4no mi otdgovori neinata sestra sas dumite izvinete 6te vi se obadim .dnes otnovo zvania no samo znaiat da zatvaria svoite tel .bez otdgovor e mnogo sme bogati nie da pra6tame kato naivni deza sumata ot 40 lv za ni6to bez otdgori tova e moeto mnenie !!!!VZIMA PARI BEZ DA OTDGOVARIA !!!!!!!!!!ZA6TO LI I AZ NE ZNAM pove4eto xora v balgaria sa kato neia lajat nainite xora !!!!!!!!!!!!!!!!za sajalenie

Отговори на katia

Cuci

Cuci18.04.2017, 14:40:09 ч.

Реплика към Краси

Зададох въпрос към въпросната Ивелина Христова и ми отговори до 1 месец,мина месец и въпросното нещо не се случи! пратих втори смс със същият въпрос и отговорът беше след 6 месеца! Как може през месец да се променят прогнозите и!??? Според мен това си е измама!

Отговори на Cuci

Краси

Краси03.03.2017, 21:16:10 ч.

Реплика към Умен Човек

Шарлатанка е хора не си даваите парите за глупости ,измама е това казвам го от личен опит .

Отговори на Краси

Искра

Искра30.08.2016, 10:34:35 ч.

Долна лъжкиня как не я е срам да се подиграва с хората

Отговори на Искра

Ема

Ема30.08.2016, 00:18:44 ч.

Хора не вярвайте на тази жена много много лъже

Отговори на Ема

Neli

Neli29.08.2016, 23:18:23 ч.

Hora ne vqrvaite na tazi jena

Отговори на Neli

Plamen

Plamen29.08.2016, 23:10:43 ч.

Mnogo golqma lajkinq

Отговори на Plamen

Гиги

Гиги15.02.2016, 21:41:53 ч.

На мен също ми е отговаряла много точно, с години и обяснения, Всичко стана точно както написа. И беше само с един смс. Ще видя какво ще стане тоя път.

Отговори на Гиги

madar 4ovek

madar 4ovek21.01.2016, 20:18:15 ч.

napalno podkrepqm kazanoto ot teb umen 4ovek,sa6to se ubedih v neinite izmami.

Отговори на madar 4ovek

krumova

krumova21.01.2016, 20:07:13 ч.

re6ih da pogledna v bade6teto si i ni6to svarzano s tova ne mi be6e napisala samo za nqkakvi emocionalni sastoqniq mi napisala tri izre4eniq i 4.80leva za tova .palna zabluda za horata .za6to trqbva da obirat taka horata koito sa imali nujda ot pomo6t da se konsultirat otnosno svoq jivot.kakva qsnovidka moje da bade s tezi zablujdava6ti prognozi.5e

Отговори на krumova