Мнения за: Булсатком

«1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435»

343 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Спасова

Спасова26.12.2014, 23:08:56 ч.

Най-лошата услуга, най-лошото отношение. Плащаш и предплащаш и накрая нищо. При най малкия повей и спира сигнала и на никойне му пука, гледат само да прибират пари.Трябва да се сезиеа КЗП и незабавно да им се отнеме лиценза, за нищо не стават. Мизерници, да оставяр хората по празниците без телевизя.

Отговори на Спасова

Dido

Dido22.12.2014, 07:26:31 ч.

Duhne li vatar ili ako zavali dajd vsicko otiva na kino his gi nama tia ot bulsatcom,inace kato doide vreme za smetkata mogat da sa mnogo aktivni,vednaga ti regat televiziata.

Отговори на Dido

николай

николай17.12.2014, 22:31:56 ч.

нормално ли е по кабела от приемника до антената да тече ток

Отговори на николай

Marchela

Marchela15.12.2014, 20:08:50 ч.

Изключително съм потресена от Булсатком. Малко вятър да духне и край няма никакъв сигнал нито на тв, нито на интернет. Скоро нямаше интернет в продължение на 7 дни и след разговор с оператор останах безкрайно разочарована, защото никой нищо не направи по въпроса и реално услугата за която плащам, не я получавам. Това е изключително некоректно. Откакто ми прекараха интернет и телевизия винаги е имало проблем. Просто тази компания за нищо не става.

Отговори на Marchela

Оня

Оня11.12.2014, 10:00:51 ч.

Вече ги смених. Много проблеми с тази фирма. Всяка сутрин в 6 нещо ставаше с интернета за половин час. Случвало се е да нямаме нет по 2 дена., защото човека, където е устройството им е на почивка. След наводнението им даваха само по 2 устройства на ден, спестяват за сателита. 2 седмици нямах нет. Други хора и повече. Доволен съм, че ги смених.

Отговори на Оня

Златун

Златун05.12.2014, 11:46:39 ч.

от 9 години сам абонат и съм много доволен от булсатком услугите

Отговори на Златун

ИЛИЯНА

ИЛИЯНА01.11.2014, 15:46:30 ч.

АЗ СЪЩО ЩЕ ГИ СМЕНЯ !!!!!!! ОТ 2 МЕСЕЦА СМЕ ГЛЕДАЛИ ТЕЛЕВИЗИЯ 15 ДНИ,ЗАЩОТО ПРИЕМНИЦИТЕ СА ИМ ДЕФЕКТНА ПАРТИДА И КОМПЕНСАЦИЯ НИКАКВА,ЧЕ СИ ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ.И НА ВСИЧКОТО ОТ КОЛ ЦЕНТЪРА ТИ ЗАТВАРЯТ ТЕЛЕФОНА КАТО ПОПИТАШ НЯМА ЛИ КОМПЕНСАЦИЯ, ЧЕ СИ ПЛАЩАЛ А НЕ ГЛЕДАШ НИЩО.А ОТГОВЪРЪТ;НЕ СИ ПЛАТИЛ НА ТОЧНАТА ДАТА И ТЕ ИЗКЛЮЧВАТ МОМЕНТАЛНО. ПЪЛНИ БОКЛУЦИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Отговори на ИЛИЯНА

Ели

Ели20.10.2014, 09:57:35 ч.

Искам да изкажа голямото си разочарование от Булсатком.

През месец август заявих включване.Два месеца и половина чакам прословутото включване!?

Ходих няколко пъти до офиса да питам какво се случва,но отговорът е: "нямаме устройства".

Каква е тази смотана компания да нямат устройства.Толкова ли са изпаднали?

Добре че не ми се обадиха,сега съм включена към друг оператор и съм много доволна.

Както се казава "Всяко зло е за добро".

Отговори на Ели

Карапанчева

Карапанчева14.10.2014, 12:27:37 ч.

От два месеца чакам за втори приемник HD , но отговора е "няма".Това проблем ли е за компанията ви при условие,че искам да си го купя?

Отговори на Карапанчева

вили асенова

вили асенова05.10.2014, 20:41:26 ч.

добър вечер, казвам се Свилена Асенова- абонат на Булсатком от няколко години и искам да изкажа най- сърдечни благодарности на служителя от, мисля, че се води "технически отдел" или поддръжка- казва се ЗДРАВКО ПАНОВ, който тази вечер има търпението най- подробно и щателно да ми обясни момчето стъпка по стъпка как да справя с проблем с интернета, с който сама по никакъв начин нямаше да се оправя, а проблема не беше при тях, а при мен. Впечатлена съм и страшно благодарна, дано повече да са хората като него, Здравко, още веднъж хиляди благодарности!

Отговори на вили асенова

Добави коментар »

«1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435»

Коментари за "Булсатком"
Страница 9 от 35 • Коментари 343

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg