Преминете към основното съдържание

Коментари за
Булсатком


Булсатком

Към текста

Булсатком - цифровата телевизия у дома.

Венцислав Балиев

от Венцислав Балиев • 02.01.2024

На кой умник му хрумна да да конфигурира на ново програмите? Друга работа няма ли си ?

Ели

от Ели • 30.12.2023

Пиша по повод поредната простотия с новата актуализация, която сте направили - абсолютна глупост. В стремежа си да се модернизират, затрудняват и объркват все повече потребителите. Предишното меню беше къде, къде по-удобно и опростено, а това е абсурдно. Не могат да се видят филмите, които са били излъчвани преди. Върнете старото меню, в противен случай, масово клиентите Ви ще се спрат на друг доставчик.

Милена

от Милена • 08.12.2023

Искам да изкажа моите благодарности на служителката Адриана в офиса на гр.Ихтиман. Беше много любезна и отзивчива. Имахме проблем с приемника. Посетихме офиса и ни беше оказано адекватно и компетентно съдействие от нейна страна. Приемника беше сменен веднага със нов. За което благодарим сърдечно. Дано всички служители да са така, като нея усмихнати, отзивчиви и компетентни в областта, която работят.

Пенка

от Пенка • 28.11.2023

Здравейте, реших да напиша и моето мнение за тази некоректна фирма. Крайно безотговорни, от 12 дни сме без телевизия и интернет, след 4 обаждания още е са дошли техници да отстранят проблема. Пълно безхаберие. Не избирайте БУЛСАТКОМ, ще плащате за услуга която не получавате...........

Костадин Георгиев

от Костадин Георгиев • 10.08.2023

Изпивам си кафето , след това ще им събера приемниците и кабелите откачам чинията и всичко ще им го хвърля пред офиса

Ивайло Георгиев

от Ивайло Георгиев • 18.07.2023

Не се занимавайте с тази фирма, не са коретни като доставчици на услуги, също и като работодател. Не стават за нищо!

Zvezdomir Rusev

от Zvezdomir Rusev • 15.07.2023

Прекалено голяма безотговорност.
Искам да ви опиша един проблем.
Обяснявам на служителка на булсатком, че живея и гледам сателитната им телевизия .
Но ми изписва на екрана no cert .
Идвате си в България, и го заменяме с ббокс, ми каза тя.
Или по пощата .
Платил съм за още 5 месеца,но няма значение.
И най вече, ми затвори телефона, безотговорно.
Ще изхвърля ресивера и чинията.
Още един клиент ,няма да плаща.
Това са пари за вашите заплати.

Тодор Христов Тодоров

от Тодор Христов Тодоров • 18.06.2023

Искам да се оплача от служител на Булсатком казва се Велина Александрова тя е оператор и е толкова безотговорна ,че от 30 минути и обеснявам ,че съм в чужбина и имам проблеми със видео наблюдението тъй като няма интернет от 2 седмици и не мога да се свържа с тях и тя ми казва дали има човек на адреса ,а аз и казах ,че има! И така тя не пожела да ми повярва ,че има човек вкъщи и не ми е помогнала по никакъв начин ! Тези оператори са сложени там само да си седнат на бюрата и да си лафят един със друг само дето си плащаме на празно ! Не ги ли е срам,че се гаврят със хората които им плащат заплатите ! Пак ще и напиша името да се знае Полина Александрова.

Снежанка Милева

от Снежанка Милева • 12.05.2023

Чертички четири, и само БТВ,друг канал няма, няма кой да ти каже причината, а таксата платена. Помощ от никъде

Иванка Христова

от Иванка Христова • 10.05.2023

От два дни звъня до офиса в Елин Пелин.Дава свободно и никой не вдига, а на втория ден се вдига слушалката и се затваря.
Явно не им се говори, а може би и не им се работи.Да не говорим за цените които вдигат без да предупреждават клиентите.
Да не говорим за качеството.Забива, прекъсва а като завали дъжд и сняг направо спира.

Iliya Vasilev

от Iliya Vasilev • 01.05.2023

Нямам интернет и телевизия от 3 дни, на телефона и сайта ми казват само "техници работят за отстраняване на проблема" и нищо друго. Не мога да получа никаква информация от никъде какво е станало. От както съм клиент на фирмата такова нещо не ми се е случвало. В последствие ми казаха, че има проблем по трасето на с.Катуница, обиколих всички кутии, всички стълбове, по които булсатком са изградили трасе и не намерих нито един екип никъде. Как така оправят проблем по трасето, без хора по самото трасе? Най-вероятно тъй като е 3-дни уикенд никой не е дежурен и нямат хора, които да им поддържат мрежата. Такава безотговорност към потребителите през живота си не съм виждал от никоя компания. Булсатком от както станаха собственост на мутрите просто не стават за нищо.

ПЕНКА КИРИЛОВА

от ПЕНКА КИРИЛОВА • 22.02.2023

Абонат съм от самото пускане в квартала ни -ж.к.СВЕТА ТРОИЦА в гр.София. Договора е на името на съпруга ми, който почина. Днес се повреди основния ни приемник. Обадих се по телефона и ми предложиха да го занеса в офиса и ще ми го сменят веднага- това много ме зарадва. Отидох в офиса на бул. КОНСТАНТИН ВЕЛИЧКОВ. Там ме посрещна изключително любезна девойка-не само ми даде ново у-во, но виждайки, че съм възрастна/на 70 г. съм/, го включи, направи му настройките и ми обясни надлежно как да го пусна.Много съм очарована от обслужването и, въпреки че беше сама в офиса и затова искам чрез Вас да и изкажа най-сърдечна БЛАГОДАРНОСТ. Такива служители заслужават не само похвали, но и СТИМУЛИ- в днешно време те са рядкост. Благодаря и на Вас, че Ви има. ЖЕЛАЯ ЗДРАВЕ И МНОГО УСПЕХИ НА ЦЕЛИЯ ВИ ЕКИП.

Роксана Ташева

от Роксана Ташева • 17.02.2023

Какви булстатком звъня невдигат изобщо искам да ми оправат рутера защото в много слаб аз им обесних че съм взела друг за да ми ги свържат защото неразбирам как казах на баба ми да звънне защото тя е вкъщи те са отказали са утидат

НикогаПовечеБулсатком

от НикогаПовечеБулсатком • 17.01.2023

Най-лошият опит, който нягога съм имала за какъвто и тип услуги да става въпрос. Ако искате грубо обслужване, тотална некомпетентност, неясни и лъжливи оферти, то тогава Булсатком е за Вас!

Силвия Филипова

от Силвия Филипова • 03.01.2023

От дълги години сме абонати.В офиса в нашият град Шумен консултантките са безкрайно любезни,информират ни за новите оферти.Но сме безкрайно разочаровани от интернета,който уж е на макс.В кухнята нямаме интернет.Преди години ползвахме интернет на друг оператор,беше безупречен.Не може да ме убедят техниците,че проблема е от многото стени и затова до кухнята обхвата се губи.Без да бъдем уведомени вдигат цените,което не е коректно.

Наталия

от Наталия • 05.09.2022

Тези нагли измамници. Без да предупреждават хората вдигат цените. Отиваш да плащаш и си неприятно изненадан, че цената на пакета ти е с 20 лева отгоре. Питам има ло други като тях. Може ли такова нещо.

Диян Георгиев

от Диян Георгиев • 03.09.2022

Тези идиоти,без да предупреждават,постоянно вдигат цените на пакетите !!! При положение,че имаме подписан договор,как си го позволяват ?! Но така е,защото живеем в измислена държавица и тази смешна комисийка за Защита на Потребителите...защитава измамниците и мошениците ! УЖАС !!!

Даниела Атанасова

от Даниела Атанасова • 21.06.2022

Отвратителни,нагли и невежи служители! Ползвам ги извън България от 7 години! Основен HD приемник и допълнителен и друг основен с допълнителен ,защото не може да са три допълнителни /трябва да доят/.Като вторите два се ползват ,когато има някой в нас.Плаща ми се HD основен и допълнителен в офис на ул."Самоковско шосе" 27 , гр. София ,служителката 6-7 пъти на руски обяснява,че не разбира и в крайна сметка 11 дни нямам сигнал на втория HD приемник. Били ми пуснали едни от 3-те допълнителни...ха ,ама никой не работи и защо таксите им не са за допълнителни? И от два,два станаха един с три ...наглеци ,невежи....нищо от услугата ви не струва това,което предлагате да не говорим за обслужването ви и нервите ми!
Не препоръчвам,категорично!

Анонимен

от Анонимен • 31.03.2022

Плащаш,а насреща не получаваш нищо,така е при "Булсатком ",хората затова минаха на оптиката на "Виваком "и в цяла Варна и са доволни,така е !

Вирджиния

от Вирджиния • 25.02.2022

Незнайно защо изведнъж решиха да спрат руската телевизия без да предупредят абонатите.Някои хора искаме истината ,не платените евроамерикански измислици

Ивайло

от Ивайло • 08.02.2022

Явно без да разбера положението с Булсатком е станало много зле. Дългогодишен абонат съм им. В неделя спря интернета, днес е вторник. Според техническата поддръжка е забил суитч. Три дена не могат да рестартират суитч? Отчайващо положение, бягайте далеч, освен ако можете да се примирите с ненадеждна услуга.

Виторио Климентов

от Виторио Климентов • 10.01.2022

Тази фирма "Булсатком "отдавна не става за нищо,постоянно няма интернет,телевизия,това вече не се издържа !

Йордан Славов

от Йордан Славов • 02.01.2022

Пълни нещастници!!! След подаден сигнал,че нама ТВ на един от 4-те приемника след 48 часа дойдоха двама “техници” сложиха един мърляв приемник със счупена карта и ме увериха,че до един час и тридесет минути ще работят всички канали. Шест часа след като си тръгнаха въпросните силно казано техници,така и не се появи картина… На 070031919 ме уверяваха,че ще трябва да чакам още,докато тръгнат каналите,а техниците да си въведат протокола за ремонта… ТАКА ПОСРЕЩНАХМЕ НОВАТА ГОДИНА!!! Плащаш,а не получаваш нищо! Боклуци мръсни!!!

Атанас Вълчев

от Атанас Вълчев • 13.12.2021

Втори ден съм вече без телевизия.Замислям се за друг доставчик!

случката се развива в Пловдив

от случката се развива в Пловдив • 16.11.2020

Каква е логиката след всеки коментар да изписвате по 10 стр. с глупави препоръки....?!Никой нито ги е търсил,нито има нужда от тях...хората имат други проблеми с телевизията, не се чудтят какво да гледат,че да ги съветвате.

Булсатком Как ще коментирате това?
Булсатком
За да коментирате с Вашето име, моля, влезте в профила си.

Коментарите се преглеждат и одобряват от модератор.