Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

388 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Ива Найденова

Ива Найденова07.08.2010, 17:38:51 ч.

От три години съм абонат с два телевизора и нямах някакви претенции и оплаквания, но от 3 месеца насам, Булсат е под всякаква критика. При най-лекия дъжд и те вече губят сигнал. Месец юни беше по-дъждовен и при мен през ден имаше различни по времетраене прекъсвания. Сега в момента отново вали и аз вече от час нямам сигнал. При условие, че сметката се плаща авансово за предстоящия месец и даже те санкционират, ако не си я платил на първо число, не е ли по-удачно да се плаща за месеца, който е изминал и да се приспадне времето, в коета услугата не е била доставена? Какво трябва да се случи с фирмата - да губите клиенти и тогава ли някой от управляващите да се усети, както стана с вездесъщите едно време кабеларки, които се дуеха и нехаеха до момента, в който изгубиха повече от 30% от абонатите си.

Отговори на Ива Найденова

Ужас

Ужас06.08.2010, 11:31:53 ч.

Пълни парцали сте, булсатком.Как можахте да прецакате 80-90% от българите, да не гледат мачовете на любимите си отбори?Никога няма да ви дам и една стотинка, мизерна паплач, ламтяща за стотинки.Имах възможност да гледам в интернет всички европейски дербита, но не и мача на аматьорите срещшу ЦСКА или Левски-Калмар.Дано пропадне тая смешна кабеларка!!!

Отговори на Ужас

mari

mari03.08.2010, 16:45:47 ч.

От бул сат com да престанат да тормозят хората да се вклчат при тях защото ще подадем жалба в полицията за телефонен тормоз

Отговори на mari

Пламен

Пламен02.08.2010, 19:35:26 ч.

Уважаеми бизнесменТи от Булсатком,явно доста сте ги напечелили, защото на посочения телефон за връзка, в 19:30 часа никой не отговаря, а това че на екрана на телевизора излиза съобщение "Няма сигнал" , никой не го е еня,защото мога да съобщя единствено на арменския поп!

Отговори на Пламен

bor4eto42

bor4eto4230.07.2010, 16:25:06 ч.

наистина не им трябват пари на тези така изглежда всесто да сключат по бързо договор и да ти вземат парите те се мотаят вече чакам повече от 10 работни дни нито стон ни вопъл кога ще доидат никои не знае трая ги защото предлагат евтино продукцията си и предлагат нет иначе ...............

Отговори на bor4eto42

Ваня Ангелова

Ваня Ангелова28.07.2010, 16:52:14 ч.

В началота на м.май след 10-дневно чакане дойдоха да ми монтират Булсатком.Аз отсъствах от къщи.Като се върнах какво да видя:УЖАСИИ!!!!сТЕНАТА продупчена по-*средата,кабела се разнася из целия апартамент....Направо ми прилоша...Изкарах си го на приятеля,които беше на "атентата":)
След което рещих,че ако не направят всичко както трябва ,да си взимат нещата и ...бе са само ТЕ!!!!Отидох до офиса им в ЛЮЛИН и те ЗАПИСАХА.../едно умряло от всякуде неразговорливо девойче.../
Зачаках.....
СПРЯха си тв каналите ,обядиха се тогава,защото не платих и ПАК ОБЕЩАХА ,ЧЕ ЮЕ ДОЙДАТ....
ТААААААААААААА ДОСЕГА ПРИЯТЕЛИ ВЕЧЕ 4-РИ МЕСЕЦА СИ ЧАКАМ.
КАК ВИ СЕ СТРУВА ОБСЛУЖВАНЕ.СЯКАШ НЕ ИМ ТРЯБВАТ ПАРИ И АБОНАТИ...

Отговори на Ваня Ангелова

Някой си

Някой си05.07.2010, 17:13:11 ч.

Не съм служител на Булсатком а съм абонат.

Не мрънкай за порноканалите.Ако неискаш да ги гледат децата , просто ги кодирай.Абсолютно проста и елементарна опция.Вмест да мрънкаш - поитересувай се , помисли и го направи.При болшинството други оператори това го няма.

Относно пакета с програми.Той е предварително обявен и е нужно да бъде прочетен.А не след това да критикувате "Булсатком".Ако пакетя не Ви е устройвал - ами не го избирайте.Има и други телевизии.Друг е проблема когато след сключване на договора се променят програми.Но засета при "Булсатком" не съм го срещал.Предния оператор затова го напуснах.

На този с техниката която не са му я изкупили.Да си мислил когато си подписвал договора.Това е предазначението на договорите - да се спазват.Имал си предложение и за друг договор - месечен , но на друга стойност.Ти си избрал дългосрочния , неможеш да го изпълниш , проблема си е твой.

Аз лично съм доволен от услугата - за цената която плащам.Мога да имам и по - добра телевизея но не на тази цена.Добра цена , добро качество , достатъчно и качествени канали.Не ми режат кабела когато забравя да я платя , а ми спират каналите постепенно , което ме подсеща за грешката.

Единственото което не ми харесва е , че при буря се губи сигнала със сателита.Но може би това е технически проблем , неразрешим за момента.Но в крайна сметка за 4-5 спирания годишно няма да се отказвам.Да бурите тази година са повече , но тази година е различна.

Поздрави.

Отговори на Някой си

недоволен

недоволен03.07.2010, 16:33:52 ч.

касата в Бухово не работи до края на работното и време ЗАЩО

Отговори на недоволен

ПЕТЪР КЪШЕВ

ПЕТЪР КЪШЕВ01.07.2010, 23:08:39 ч.

Защо мтого често губи сигнал? Особено до 28 канал ги няма а от 29 до края ги има. Искам обяснение от фирмата.
адрес: с. Ягода общ. Мъглиж Старозагорско.

Отговори на ПЕТЪР КЪШЕВ

hplamen

hplamen24.06.2010, 12:36:49 ч.

Работещите в Булсатком са пълни безхаберници, защото без значение дали си вършат добре работата или не те си взимат заплатата и не им пука. Ако продължават по този начин рано или късно/по скоро рано/ фирмата ще загуби позициите си на пазара.
Но за това са виновни собствениците, защото не упражняват никакъв контрол,а и нямат обратна връзка с клиентите си и заради това напълно си го заслужават.

Отговори на hplamen

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

Коментари за "Булсатком"
Страница 31 от 39 • Коментари 388

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg