Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

388 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

pimat

pimat05.07.2011, 16:17:24 ч.

НАЙ СКАПАНАТА ЦИФРОВА ТЕЛЕВИЗИЯ ПЛАЩАШ ПРЕДВАРИТЕЛНО АНЕ ГЛЕДАШ ВСИЧКИ ПРОГРАМИ. АЗ ТРЯБВА ДА СИ СМЕНЯ КАРТАТА ЗАЩОТО БИЛА СТАРА.ДА НО КАРТИ В НАШИЯ СЕВЕРОЗАПАДНАЛ КРАЙ НЯМА И НЕ СЕ ЗНАЕ КОГА ЩЕ ИМА. НО ДОКАТО СМЕ ВСИЧКИ МИЖИТУРКИ И МУХЛюВЦИ ВСИЧКИ ИНСТИТУЦИЙ ЩЕ НИ ПРАВЯТ НА БУДАЛИ. ВИЖТЕ ГЪРЦИТЕ ТАКА ТРЯБВА ДА НАПРАВИМ И НИЕ. СЪБУДЕТЕ СЕ БЪЛГАРИ.

Отговори на pimat

VBBI

VBBI11.05.2011, 16:12:00 ч.

Какви са тези нахалници от Булсатком-а.Спират кабелната телевизия на цяло село за да може да им станат всички техни абонати.Вземат им дори кабела който ги е свързвал с конкурента.Как е възможно това.На къде отива тази наша държавица.Нямат хората право на избор ,защото централно е издърпан кабела на конкурента.
Задължават горките хорица едва ли не, който не иска да е с Булсатком - няма да гледа каквато и да е телевизия. Как е възможно това.Нямам думи да искажа своето възмущение към тази "телевизия"!
Маниполатори такива :( :( :(

Отговори на VBBI

psixi101

psixi10102.05.2011, 16:10:28 ч.

За сега съм доволен, имам го от самото начало нося го навсякъде,на морето,на балкана,дори в чужбина.

Отговори на psixi101

M S M

M S M15.04.2011, 15:35:26 ч.

Moeto mnenie za bulsat e. te sa izmamnici . izmekjri .samo BALGARIJ moje taka da mami naroda. ..................

Отговори на M S M

Стефка

Стефка14.04.2011, 15:11:33 ч.

Живея в гр.Котел и за да сменя декодиращото си устройство трябва да отида до гр.Сливен който се намира на 72 км. Не можели представители на фирмата да посетят града ни и да заменят старите устройства с нови. Каква вина имам, че те вече са остарели? Значи ние като лоялни клиенти редовно си внасяме таксите, а къде е тяхната лоялност към нас, че сега трябва да правя ненужни разходи да отида до Сливен

Отговори на Стефка

Petromil

Petromil23.03.2011, 20:44:17 ч.

Oт 3 години съм абонат.Oт началото до сега съм плащал авансово(плащам за 6 месеца,а гледам 7).сега го промениха(плащаш 5 - гледаш 6).Наложиха смяна на декодиращите устройства и какво беше учудването ми когато устройството беше сменено,а дистанционното за него НЕ!Дистанционното беше извадено от кутията и отделено настрани.На въпроса защо ми беше отговорено - "Проблема е в декодиращото устройство за това сменяме само него.Нямаше да сменяме и захранването ако буксите бяха еднакви." Смешни и жалки !!! Чакам с нетърпение да ми изтекат предплатените месеци и да мина към конкурентна фирма...А моето дистанционно може да си го заврете в ..................................

Отговори на Petromil

iordanova tania

iordanova tania21.03.2011, 07:29:11 ч.

Moje li nyakoi da mi kaje zasto tolkova chesto mi prekasva predavaneto v momenta ot 30 chasa nyamam ekran ,no i nemoga da se svarja s bulsatcom za da mi izyasnya prichinata/kaso saidinenie/,Drug pat po nyakolko chasa , no sega e rekord.

Отговори на iordanova tania

ripperbg86

ripperbg8617.03.2011, 23:29:24 ч.

Винаги съм се чудил на такива екземпляри като Michael Savins, които се правят на чужденци. Не ми е ясно как го намери тоя сайт и се оринтира че тука трябва да влезеш и да пишеш, но иначе ти е проблем че сайта на БСК ти е на български. Аз лично съм много доволен, нямам проблеми със сигнала. Естествено, когато има буря няма сигнал, но и на кабелната спира тогава сигнала, така че е се прежалва това, все пак човек не може да се бори с майката пирода. Хора престанете да задавате въпроси и да очаквате някой от БСК да ви отговори, помислете че те вероятно не знаят за съществуването на този сайт. Има си официален форум, има си телефони, офиси, дори и скайп си имат. Аз лично винаги съм се свързвал с тях без проблем и са били винаги учтиви да ми отговорят. Две антени са ми монтирали и на двете места нямам проблем със сигнала. Още нещо уважавайте нашия красив български език. Пишете на кирилица и моля, използвайте поне точки, за да е по-разбираемо това, което пишете.

Отговори на ripperbg86

Слав

Слав13.03.2011, 11:03:23 ч.

Разочарован като качество и цена!

Отговори на Слав

Michael Savins

Michael Savins10.03.2011, 21:38:47 ч.

Bulsatcom is rubbish! They have cut off virtually all of the English speaking programs that we signed up for, especially the film channels.
Absolute Rubbish! They don't even have the courtesy to put the web site in English.
I will be going over to sky

Отговори на Michael Savins

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

Коментари за "Булсатком"
Страница 26 от 39 • Коментари 388

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg