Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

388 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ17.09.2011, 01:29:58 ч.

един БУЛ..БОКЛУК това е всичко...мизерни копелета!!!

Отговори на ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ17.09.2011, 01:24:32 ч.

това е един БОКЛУК

Отговори на ВАСИЛ ТОДОРОВ

Mima Schaefer

Mima Schaefer10.09.2011, 15:15:48 ч.

Абе, много ми е интересно тази кабелна имали си шефове и те изобщо интересуват ли се, от това което става с тяхната фирма Казвам се Мима Иванова Шефер техен клиент сам от доста време, плащам за два приемника, също и за два допълнителни и закупих от тях и друга антена еднократно за чуждите канали. Плащам редовно по банков път. От два месеца имам само проблеми, но най- големият проблем, са операторите им. Такова арогантно и надменно държане не сам срещала никъде, вчера се обаждам , а операторката отказва да ми съдейства с думите, къде да ви търся знаете ли колко клиенти сте, след което ми вдига скандал и след куп излишни приказки, започвам да чакам обратно обаждане което така и не дойде, вечерта звъня пак естествено е друга операторка но по нищо не се различава от първата тя направо отказва да прави каквото и да е, защото колежката и вече се била заела със случая, накрая след дълго обяснение от моя страна се зае с това, съответно откри проблема и телевизията ми беше отново пусната ,при което прехвърля вината върху мен и ми затръшна телефона. Да ви кажа честно направо онемях от безочието и такова нагло поведение не сам срещала никъде, Господа шефове на въпросната фирма, ако не направите нещо за да подобрите обслужването си, скоро няма да има кого да обслужвате. Не случайно си написах името. Предполагам че сте умни хора и знаете как да постъпите в такива ситуации, за съжаление не запомних имената на тези две служителки, иначе щях да ги напиша. Но едно е сигурно, ако ми се наложи да ползвам, друг път информационният ви център, просто ще си сменя телевизията.

Отговори на Mima Schaefer

sisi

sisi09.09.2011, 14:10:57 ч.

Naistena tezi ot BULSATCOM sa nay -golemite izmamnici .Ot 30dena cakam da doydat da mi postavyat kabelna televiziya na BULSATCOM I oshte prodaljavam da si cakam .Golemi izmamnici sa tezi ,neznam dali ima pogolemi neserioznici ot tyah;bilo slujitelki v ofisa bilo ekipa koyto raboti po postavyaneto.Otkazvam se da gi cakam, samo lajat horatai gledat da im vzemat parite, da no da ima za kakvo.

Отговори на sisi

Vasileff

Vasileff03.09.2011, 19:50:28 ч.

Bulsatcom = дребни селски тарикатчета. От другия месец спирам да им ползвам въшливите им услуги. Тук съм написал защо --> http://forum.bulsat.com/viewtopic.php?f=4&t=14644

Отговори на Vasileff

ИВАН

ИВАН12.08.2011, 15:34:16 ч.

Живея в Ивайловград. От 2 години съм клиент на Булсатком. Редовно си плащам вноските. Но последния месец разбрах, че онези абонати , които не са си плащали 2,3,4, или 5 месеца им звънят по телефоните и им предлагат да си предплатят 2 месечни такси и до Нова година т.е. 4 месеца ще гледат безплатно. Редно ли е това? Значи ние редовните абонати сме прецакани. Имало специални списъци на които звъняли. Мошеници. Спирам да им плащам.

Отговори на ИВАН

korsar532

korsar53206.08.2011, 13:53:43 ч.

От 1 месец като завали дъжд изчезва сигнала или замръзва картината.Просто са отвратителни,а за свързване с оператор - може само да си мечтаеш.Преди време бях абонат на ITV отказах се по същите причини.Вече си мисля изобщо да се откажа от оператори.

Отговори на korsar532

Малина начкова

Малина начкова16.07.2011, 10:33:38 ч.

От 10 дни съм без сигнал и се обаждах многократно да дойдат да отстранят повредата,за което им плащам години наред за 6 месеца напред и какво получавам като лоялен клиент- НУЛА внимание! Сериозно се замислям дали все още да остана техен абонат при такова отношение!

Отговори на Малина начкова

KIRRRRRRRRROOOOOOOOOO

KIRRRRRRRRROOOOOOOOOO14.07.2011, 22:05:30 ч.

V4ERA MI PREKARAHA BULSATCOM A DNES HVA6TAM SAMO 3 PROGRAMI MO6ENICI I TELEFONA NE SI VDIGAT.............

Отговори на KIRRRRRRRRROOOOOOOOOO

Тоним

Тоним07.07.2011, 13:47:04 ч.

Крайно съм разочарован,ползвам от самото начало услуга за два приемника при пълен пакет,но 30% от програмите са с уникално лоша картина.За да се свържеш с оператор трябва да имаш железни нерви, а когато се свържеш обикновеното те пращат за зелен хайвер.Обещаха ми,че до три дни ще оправят проблема, а ето днес изтича десети ден и нищо не се е случило.Съветвам всички, които възнамеряват да сключат договор с Булсатком, да не го правят,защото проблемите,които ще възникнат,ще им късат нервите ежадневно.

Отговори на Тоним

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

Коментари за "Булсатком"
Страница 25 от 39 • Коментари 388

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg