Мнения за: Булсатком

«1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435»

345 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

ripperbg86

ripperbg8606.11.2011, 22:38:50 ч.

Имам чувството, че всеки си пише някакви глупости просто, за да напише нещо. Повечето от потребителите са абсолютно неграмотни. Неуважават българската азбука, не използват препинателни знаци, да не говорим, че бъркат кабелна телевизия със сателитна телевизия. Да не говорим, че продължава да има потребители, които си мислят, че служители на Булсатком влизат да четат кой какво е писал тук. Според това, което изчетох е нормално да имате проблеми с поддръжката при положение, че вие не може да обясните какъв ви е проблема.

Отговори на ripperbg86

Стоянова

Стоянова04.11.2011, 19:15:03 ч.

Живеем в малко градче и много наши познати искат да се откажат от Булсатком!Къде е най добре да се преместим?

Отговори на Стоянова

merkel

merkel04.11.2011, 19:12:53 ч.

Препоръчайте друга цифрова телевизия, моля! Изкажете мнение! Само да не е Булсатком!!!

Отговори на merkel

Иванова

Иванова04.11.2011, 19:08:02 ч.

колко пъти ще се сменят приемниците? През пролетта го сменихме за тяхна сметка, сега пак трябва да се смени, но за наша сметка.В противен случай ако не им закупим приемника ще ни спрат някои канали.Вече ни ги спряха при условие ще плащаме за стандартен пакет и премиум.В къщи всички искат да се махаме от този Булсатком.Някой ще ни препоръча ли друг оператор? канали

Отговори на Иванова

Ники

Ники19.09.2011, 23:05:18 ч.

Tance не се нерви, аз направих обратното смених Булсатком с Близу и пак същата работа :)))))

Отговори на Ники

Tance

Tance19.09.2011, 11:01:00 ч.

Смених БЛИЗУ с Булсатком и започвам да съжарялавам - закупихме 2 чинии, 4 приемници и в момента на HD липсват проглама, а ние сме платини всички приемници предварително за 1 година. Обаждах се - казаха ми че нещо правят по сърмър и т.н и да чакам. Ако искам да ми върнат парите - да се жалвам....

Отговори на Tance

emilia

emilia17.09.2011, 08:36:20 ч.

Все по-малко програми и по-скъпи такси.Първоначално програмите бяха повече постепенно всичко се орязва и остават програми за стайна антена за 7.80лв.пакетите са бедни,чуждите програми орязяни 80% отивате към фалит,облужване грубо .Като вали дъжд няма телевизия,а при силен вятър 3 дни чакам включване и за тресящатата се парабола и като дойдат техниците плащам 10 лв.за да ме включат след бурята.Не съм доволна.Ще пробвам с новата тел.blizoo.bg за 8.90 лв 70 канала.

Отговори на emilia

ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ17.09.2011, 01:29:58 ч.

един БУЛ..БОКЛУК това е всичко...мизерни копелета!!!

Отговори на ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ

ВАСИЛ ТОДОРОВ17.09.2011, 01:24:32 ч.

това е един БОКЛУК

Отговори на ВАСИЛ ТОДОРОВ

Mima Schaefer

Mima Schaefer10.09.2011, 15:15:48 ч.

Абе, много ми е интересно тази кабелна имали си шефове и те изобщо интересуват ли се, от това което става с тяхната фирма Казвам се Мима Иванова Шефер техен клиент сам от доста време, плащам за два приемника, също и за два допълнителни и закупих от тях и друга антена еднократно за чуждите канали. Плащам редовно по банков път. От два месеца имам само проблеми, но най- големият проблем, са операторите им. Такова арогантно и надменно държане не сам срещала никъде, вчера се обаждам , а операторката отказва да ми съдейства с думите, къде да ви търся знаете ли колко клиенти сте, след което ми вдига скандал и след куп излишни приказки, започвам да чакам обратно обаждане което така и не дойде, вечерта звъня пак естествено е друга операторка но по нищо не се различава от първата тя направо отказва да прави каквото и да е, защото колежката и вече се била заела със случая, накрая след дълго обяснение от моя страна се зае с това, съответно откри проблема и телевизията ми беше отново пусната ,при което прехвърля вината върху мен и ми затръшна телефона. Да ви кажа честно направо онемях от безочието и такова нагло поведение не сам срещала никъде, Господа шефове на въпросната фирма, ако не направите нещо за да подобрите обслужването си, скоро няма да има кого да обслужвате. Не случайно си написах името. Предполагам че сте умни хора и знаете как да постъпите в такива ситуации, за съжаление не запомних имената на тези две служителки, иначе щях да ги напиша. Но едно е сигурно, ако ми се наложи да ползвам, друг път информационният ви център, просто ще си сменя телевизията.

Отговори на Mima Schaefer

Добави коментар »

«1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435»

Коментари за "Булсатком"
Страница 20 от 35 • Коментари 345

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg