Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

388 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Митева

Митева16.01.2015, 16:33:10 ч.

Въобще не съм доволна от услугите им .Вчера идваха да ни включат и втори приемник към тях и какво направиха не знам но даде някъде на късо и телевизор на една година изгоря и сега кои ще плаща за поправка на телевизора ние нищо че причината е в техните устройства.

Отговори на Митева

Elena

Elena04.01.2015, 10:04:55 ч.

Total shteta, njama takiva nekadarnici. Za Badni vecher - 4 dena bez TV, opraviha ja i na 31.12. pak se skapa. I taka do dnes - 4.01. Defektni sa im ustrojstvata, defektni sa im slujitelite, defektna im e cjalata firma. Absoljutno bezhaberie i idiotshtina. Smenjam gi vednaga, nadjavam se masovo horata da se otkajat i da gi likvidirat kato dostavchik, te i bez tova nishto ne dostavjat. Razchitat, che horata njamat vreme da se razpravjat, zashtoto njakoi trjabva da rabotim, za da vzemem pari, a ne kato tjah - vzimat parite, a posle ti e****t majkata. SMOTANJACI, PULNI NESHTASTNICI I NEKADARNICI!

Отговори на Elena

gisho

gisho03.01.2015, 14:57:55 ч.

pilni bokluci sa tezi ot bulsat,malko da duhne vyatar i krai s neta,plashtame za mesec a imame net samo 15 dena samo avariii i nishto drugo.mafiotisa tezi kavali

Отговори на gisho

kateto

kateto01.01.2015, 18:57:15 ч.

boklutsi be boklutsi. nqma ekipi,nqmq obeshtetenie,abe gola-voda.kazaha,,VURTETE ANTENATA,,!!!vurtqhme.TA TO OSHTE PO ZLE!!!krai. samo da mi doidat!!!gola-voda.smenqm gi

Отговори на kateto

Емилия

Емилия29.12.2014, 13:48:42 ч.

Много съжалявам, че се набутах при тях. Малко дъжд като завали и няма телевизия, а сега от както заваля и сняг - положението е отчайващо. Интересното е, че съседите ми, чиято антена е на няма и 10 метра от моята имат телевизия, а аз не. Няколко пъти им се обаждах и направо съм потресена от отношението.Обясниха ми, че това е от снега и сигурно антената е замръзнала. После ми обясниха, че според това под какъв ъгъл е навалял снега, може да пречи на сигнала.Добре, че не ме пратиха да го измеря въпросния ъгъл.В крайна сметка ще ми изпратят техници, като срока за отстраняване на повредата е 72 /седемдесет и два часа!!!/ Добре, че живея в град, че ако бях в дълбоката провинция сигурно ще дойдат за Великден. Заради въпросния срок и това, че днес съм на работа, въпросното посещение ще е чак на 2 януари! Питам: Каква ми е компенсацията за това, че повече от седмица няма да ползвам услугите им?! За съжаление я знам въпросната компенсация и ще ги сменям.

Отговори на Емилия

Спасова

Спасова26.12.2014, 23:08:56 ч.

Най-лошата услуга, най-лошото отношение. Плащаш и предплащаш и накрая нищо. При най малкия повей и спира сигнала и на никойне му пука, гледат само да прибират пари.Трябва да се сезиеа КЗП и незабавно да им се отнеме лиценза, за нищо не стават. Мизерници, да оставяр хората по празниците без телевизя.

Отговори на Спасова

Dido

Dido22.12.2014, 07:26:31 ч.

Duhne li vatar ili ako zavali dajd vsicko otiva na kino his gi nama tia ot bulsatcom,inace kato doide vreme za smetkata mogat da sa mnogo aktivni,vednaga ti regat televiziata.

Отговори на Dido

николай

николай17.12.2014, 22:31:56 ч.

нормално ли е по кабела от приемника до антената да тече ток

Отговори на николай

Marchela

Marchela15.12.2014, 20:08:50 ч.

Изключително съм потресена от Булсатком. Малко вятър да духне и край няма никакъв сигнал нито на тв, нито на интернет. Скоро нямаше интернет в продължение на 7 дни и след разговор с оператор останах безкрайно разочарована, защото никой нищо не направи по въпроса и реално услугата за която плащам, не я получавам. Това е изключително некоректно. Откакто ми прекараха интернет и телевизия винаги е имало проблем. Просто тази компания за нищо не става.

Отговори на Marchela

Оня

Оня11.12.2014, 10:00:51 ч.

Вече ги смених. Много проблеми с тази фирма. Всяка сутрин в 6 нещо ставаше с интернета за половин час. Случвало се е да нямаме нет по 2 дена., защото човека, където е устройството им е на почивка. След наводнението им даваха само по 2 устройства на ден, спестяват за сателита. 2 седмици нямах нет. Други хора и повече. Доволен съм, че ги смених.

Отговори на Оня

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839»

Коментари за "Булсатком"
Страница 13 от 39 • Коментари 388

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg