Нямам нищо против услугите, които предлагат Булсатком. Ужасът настъпва след като си тръгнат техниците. След тях остава ужасна мръсотия. Вар от стените, ненужни кабели и други остатъци разхвърляни по целия вход. Всеки път едва ли не трябва да ги молим да си изчистят. Време е да престанат със селския си манталитет на работа и услугите, които предлагат да бъдат издържани до край.
Господа Собственици , Мениджъри и госпожици от центъра за обслужване на клиенти изглежда се приемате много на сериозно и искате да се освободите от многогодишните си клиенти. Не успяхте декември и януари с некоректното си отношение към нас, но сега ще успеете след като на 4 март ни спирате всички програми защото не сме били в Бургас и не сме платили за новия месец като имате предвид, че януари е 28 . Моля отговорете ми за колко календарни дни е таксата Ви и колко дни след календарните ще обеднеете и ни изключватe. Така ли обучавате служителите си от клиентския център да се опитват да не дават думата на клиентите Ви и да затварят телефона? Браво успeли сте и в това много поздрави на дежурната Ви операторка Жанет....За некоректни доставчици като ВАС решението Ни може да е само едно "НЕ БЛАГОДАРЯ"
Аз пиша доста след скандала, само изразявам мнение. Би ти ви никак не ми е липсвала, тази телевизия я сравнявам с чалгата. Лесна за гледане , но без смисал .
Здравйте на всички форумци.
Искам да Ви попитам дали си спомняте преди 1 год.когато имаше една програма платена с филми, и искаха платени кредиди за да се гледа от клиентите,та въпросът ми е следният,ако има някои,които не си е изгледал кредитите до краи-а те изключиха програмата,дали са му върнали парите по някакъв начин,защото аз се отказах от тях и след като попитах,какво се случва с моите 32 лв. в кредити те ми казаха,че не ги изплащат.Ако има такъв на които са му ги изплатили,нека пише,какъв е реда за тях.
Благодаря предварително за отговора.
Довиждане Булсатком, много хора се местим във Виваком защото си мислите, че като сте с 35 процента пазарен дял това ще е вечно! Заради високомерието си ще останете без клиенти!
защо Булсатком не престанат да се хвалят че са пуснали 10 нови програми, а те са детски без превод на български, или такива които въртят едни и същи предавания.
Искам да напомня на ръководството на Булсатком,че когато си плащам таксите те не се интересуват дали съм си получил заплатата имам или не пари .Просто отивам и плащам. Затова не искам да гледам обвинения и извинения а програмите за които съм платил.Бонус програмите не ми трябват.Смятам че губя много информация без особбенно ТВ7. ТОВА Е ПРОТЕСТ
«12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334»
334 коментарaДобави коментар »
Първите коментари отгоре
Oт таня • 29.03.2013, 18:08:56 ч.
Пиша от Гарция Атина няамаме излачвчне какво става?
Отговори на таня
Oт Мария Петрова • 26.03.2013, 18:01:48 ч.
Нямам нищо против услугите, които предлагат Булсатком. Ужасът настъпва след като си тръгнат техниците. След тях остава ужасна мръсотия. Вар от стените, ненужни кабели и други остатъци разхвърляни по целия вход. Всеки път едва ли не трябва да ги молим да си изчистят. Време е да престанат със селския си манталитет на работа и услугите, които предлагат да бъдат издържани до край.
Отговори на Мария Петрова
Oт РОСИ • 04.03.2013, 19:28:36 ч.
Господа Собственици , Мениджъри и госпожици от центъра за обслужване на клиенти изглежда се приемате много на сериозно и искате да се освободите от многогодишните си клиенти. Не успяхте декември и януари с некоректното си отношение към нас, но сега ще успеете след като на 4 март ни спирате всички програми защото не сме били в Бургас и не сме платили за новия месец като имате предвид, че януари е 28 . Моля отговорете ми за колко календарни дни е таксата Ви и колко дни след календарните ще обеднеете и ни изключватe. Така ли обучавате служителите си от клиентския център да се опитват да не дават думата на клиентите Ви и да затварят телефона? Браво успeли сте и в това много поздрави на дежурната Ви операторка Жанет....За некоректни доставчици като ВАС решението Ни може да е само едно "НЕ БЛАГОДАРЯ"
Отговори на РОСИ
Oт евлоги • 04.02.2013, 00:30:08 ч.
Аз пиша доста след скандала, само изразявам мнение. Би ти ви никак не ми е липсвала, тази телевизия я сравнявам с чалгата. Лесна за гледане , но без смисал .
Отговори на евлоги
Oт pipi • 25.01.2013, 14:01:28 ч.
Здравйте на всички форумци.
Искам да Ви попитам дали си спомняте преди 1 год.когато имаше една програма платена с филми, и искаха платени кредиди за да се гледа от клиентите,та въпросът ми е следният,ако има някои,които не си е изгледал кредитите до краи-а те изключиха програмата,дали са му върнали парите по някакъв начин,защото аз се отказах от тях и след като попитах,какво се случва с моите 32 лв. в кредити те ми казаха,че не ги изплащат.Ако има такъв на които са му ги изплатили,нека пише,какъв е реда за тях.
Благодаря предварително за отговора.
Отговори на pipi
Oт musa75 • 24.01.2013, 14:15:13 ч.
nadqvam se da stane ili samo az taka si mislq ili tv7 da dava pove4e ma4ove ot bbt i dane se ka4va bbt i taka e dobre
Отговори на musa75
Oт musa75 • 24.01.2013, 14:12:59 ч.
zashto ne ka4at ''bbt''na bulsatcom shte bade po dobre ot kolkoto mezzo i tem podobni programi
Отговори на musa75
Oт Nemak • 20.01.2013, 17:37:52 ч.
Довиждане Булсатком, много хора се местим във Виваком защото си мислите, че като сте с 35 процента пазарен дял това ще е вечно! Заради високомерието си ще останете без клиенти!
Отговори на Nemak
Oт иванка • 19.01.2013, 17:55:51 ч.
защо Булсатком не престанат да се хвалят че са пуснали 10 нови програми, а те са детски без превод на български, или такива които въртят едни и същи предавания.
Отговори на иванка
Oт tiptop • 17.01.2013, 21:18:45 ч.
Искам да напомня на ръководството на Булсатком,че когато си плащам таксите те не се интересуват дали съм си получил заплатата имам или не пари .Просто отивам и плащам. Затова не искам да гледам обвинения и извинения а програмите за които съм платил.Бонус програмите не ми трябват.Смятам че губя много информация без особбенно ТВ7. ТОВА Е ПРОТЕСТ
Отговори на tiptop
Добави коментар »
«12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334»
Коментари за "Булсатком"
Страница 12 от 34 • Коментари 334