Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930»

299 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Ани

Ани21.01.2017, 17:49:47 ч.

Пише,че раб. Им време на техниците е от 9 до 19 ч.А самите техници казват от 9 до 18 ч делник.Кое е вярното?

Отговори на Ани

Корнелия Василева

Корнелия Василева03.01.2017, 19:38:21 ч.

Булсатком е най-безотговорната цифрова телевизия и интернет.Не правете грешката да сте техни абонати.Колкото ми е таксата приблизително плащам толкова и за телефонните разговори с тъпите операторки.Този месец ми е последният път ,в който ще се ядосвам с тях.Много,много съжалявам,че не се махнах по-рано.Поне два пъти в месеца ни спират интернета и се започва звънене и чакане по 3-4 дни.Дано фалират и се махнат най-после

Отговори на Корнелия Василева

123

12309.11.2016, 16:33:55 ч.

Реплика към Филев

Просто спри да плащаш и ще ти се обадят да върнеш оборудването.Най-лесния начин.

Отговори на 123

Недоволен

Недоволен23.10.2016, 08:32:28 ч.

От три седмици съм без нет, няколко пъти звъня-техническа повреда! След 2 седмици дойдоха техници, не можаха да си открият кутията на Булсат във входа, и си тръгнаха! Щели да прокарват оптика, абе боклуци, за колко време се прокарва оптика! Три седмици, месец, два, колко?Още съм нет, но и без търпение вече, и ще ги сменя.

Отговори на Недоволен

Филев

Филев05.10.2016, 12:04:23 ч.

Ползвах услугата от 2010. Искам да прекратя договора. Отказват. Титулярът е инвалид на легло. Казват- трябва лично да се яви в офиса. Ужасно. Може ли фирма, която ще пуска спътник да се цигани и нагли за 10 лева ?

Отговори на Филев

Якимов

Якимов28.09.2016, 22:23:46 ч.

Възмутен съм от телевизията на Булсатком! Имам два телевизора и ползвам два приемника за цифрова телевизия Fusion! Пълен хаос с програмите,а на моменти пълна липса на телевизия.Поредните монополисти - измамници. Ако закъснееш с таксите,си отрязан на секундата,а за липсата на ТВ ни лук яли,ни лук мирисали! При позвъняване - нагли!

Отговори на Якимов

Stanley75

Stanley7520.07.2016, 10:09:38 ч.

IPTV през последните два дни е с ужасно качество . Всички HD канали са SD с ниска резолюция . Не съм доволен , ще се минава на друг оператор .

Отговори на Stanley75

Anna-mary-Kler

Anna-mary-Kler17.07.2016, 03:07:35 ч.

Елате в Павел Баня и се ,,насладете,, услугите предлагани от най-великия телеком,куп глупаци събрани на едно място като започнеш от ръководителите та стигнеш до техници и разни леки момичета и момчета които събират пари за черни дни на Пламен Генчев,господин Генчев,направете поне едно добро дело освен милионите заеми които имате,целия народ ще ви е благодарен ако продадете този така наречен от вас Оператор на някои наистина който разбира от телевизия и интернет доставки и разберете едно нещо,капитала на една фирма не е милионите кредити които не можете да управлявате,а в хората които работят за вас !!! Бог да пази българия,нека бъде продаден Булсатком !!!!

Отговори на Anna-mary-Kler

Булсатком - измамници

Булсатком - измамници27.06.2016, 00:25:18 ч.

На 20.06.2016 звънкам на "любезните" операторки, за да им кажа че на осемте ми приемника нямам никакъв сигнал. Всеки ден звъня и те ми обесняват как до вечерта ще ми се обади някой от техническия отдел, с който те нямат връзка. Никой до сега нито е дошъл, нито е звъннал. Пълни измамници. Не се лъжете да сключвате договори с тях. Ако им звъннете да ви слагат антена или приемник идват на деня ама за проблеми ти казват че нямат връзка с техническия си отдел. Подиграват се с хората, срам нямат

Отговори на Булсатком - измамници

Недоволен клиент

Недоволен клиент20.06.2016, 11:47:24 ч.

Потребител съм на услугите цифрова телевизия и оптичен интернет на Булсатком ЕАД. На 10.06.2016г. следобяд подадох сигнал ,че имам проблем и не получавам достъп до нито една от предварително платените услуги. Отговориха ми ,че сигнала ми ще бъде пренасочен към технически отдел и техни служители ще ни посетят на адрес за да отсранят повредата. От подаване на сигнала досега никой от въпросния отдел не се е свързал с мен. Междувременно всеки ден звъня на оператор с цел да разбера кога ще ни посетят за да мога да осигуря достъп до адреса, като съответно получавам отговори, че е "въпрос на време", че днес трябва да дойдат, че нямат телефони за връзка със собствения си технически отдел, че някой ще се свърже с мен за обратна връзка и т.н. Излишно е да споменавам , че звъня не с цел да нарушавам спокойствието на Булсатком ,а за да си планирам времето. На 17.06.16г. по обяд ми звънна служител по телефона да ми иска ключ от мазата на блока-казах му , че не съм в нас ( при всяко мое обаждане към Булсатком казвам ,че съм на адреса след 17:45ч) и му казах да пробва в съседен апартамент . Повече не ми звънна, но явно човека не е намерил ключ, защото като се пррибрах ни телевизия, ни интернет , а въпросния служител не си вдига мобилния телефон, от който ми звъня . Веднага се обадих на националния номер и една „мила” служителка ми каза ,че техниците също си имали работно време и ще ми оправят проблема ,когато осигуря достъп до адреса!

Към момента НИКОЙ не ме е потърсил! Сами преценете що за фирма са и как се грижат клиентите се ! Интересно е ,че услугите при тях се ПРЕДПЛАЩАТ и се получава това ,че си платил за нещо ,което и да се молиш не получаваш!

Това не е първия ми проблем с тях! При абсолютно всеки подаден сигнал трябва да им звъннеш поне 5 пъти и ако реагират изобщо, то е със скоростта на охлюв!

Отговори на Недоволен клиент

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 30 • Коментари 299

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg