Мнения за: Булсатком

«1234567891011121314151617181920212223242526272829»

290 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Недоволен клиент

Недоволен клиент20.06.2016, 11:47:24 ч.

Потребител съм на услугите цифрова телевизия и оптичен интернет на Булсатком ЕАД. На 10.06.2016г. следобяд подадох сигнал ,че имам проблем и не получавам достъп до нито една от предварително платените услуги. Отговориха ми ,че сигнала ми ще бъде пренасочен към технически отдел и техни служители ще ни посетят на адрес за да отсранят повредата. От подаване на сигнала досега никой от въпросния отдел не се е свързал с мен. Междувременно всеки ден звъня на оператор с цел да разбера кога ще ни посетят за да мога да осигуря достъп до адреса, като съответно получавам отговори, че е "въпрос на време", че днес трябва да дойдат, че нямат телефони за връзка със собствения си технически отдел, че някой ще се свърже с мен за обратна връзка и т.н. Излишно е да споменавам , че звъня не с цел да нарушавам спокойствието на Булсатком ,а за да си планирам времето. На 17.06.16г. по обяд ми звънна служител по телефона да ми иска ключ от мазата на блока-казах му , че не съм в нас ( при всяко мое обаждане към Булсатком казвам ,че съм на адреса след 17:45ч) и му казах да пробва в съседен апартамент . Повече не ми звънна, но явно човека не е намерил ключ, защото като се пррибрах ни телевизия, ни интернет , а въпросния служител не си вдига мобилния телефон, от който ми звъня . Веднага се обадих на националния номер и една „мила” служителка ми каза ,че техниците също си имали работно време и ще ми оправят проблема ,когато осигуря достъп до адреса!

Към момента НИКОЙ не ме е потърсил! Сами преценете що за фирма са и как се грижат клиентите се ! Интересно е ,че услугите при тях се ПРЕДПЛАЩАТ и се получава това ,че си платил за нещо ,което и да се молиш не получаваш!

Това не е първия ми проблем с тях! При абсолютно всеки подаден сигнал трябва да им звъннеш поне 5 пъти и ако реагират изобщо, то е със скоростта на охлюв!

Отговори на Недоволен клиент

Чичо Ви40

Чичо Ви4026.05.2016, 10:19:36 ч.

Чао тапаци.Като неможете по добре не се занимаваите.Чаках 5 минути да ми зареди страницата за да мога да ви го напиша.

Отговори на Чичо Ви40

ангел васев

ангел васев25.05.2016, 20:19:57 ч.

ползвам от много години услугите на фирмата. Имаха проблеми с Internet. При всяка гръмотевица, губех сигнал за дни, но момчетата се стараеха и оправяха нещата до ден-два. купих си флашка за мобилен Internet, плащах допълнително, но си реших проблема. От тази година започнаха проблемите с телевизията. когато правехме договора програмите бяха повече, но това не е от значение за мен. Аз гледам няколко програми и не мога да се съглася, че трябва да ги гледам от време на време. Въпросът е прост, ще си оправите ли нещата или коректно ще ме пренасочите към друг оператор. Още повече, че да се свържа с ваш сътрудник е мисия невъзможна, явно поради проблемите ви. Не се надявам, но очаквам вашият отговор - точен и коректен. Благодаря ви, не знам защо.

Отговори на ангел васев

Цветелина Цанкова

Цветелина Цанкова24.05.2016, 19:30:48 ч.

Защо когато има лошо време с часове гледаме надпис НЯМА СИГНАЛ и не можем да ползваме услугата ВИ Когато трябва да плащаме получаваме постоянно напомняне с Вашият надпис Че няма постъпили пари по сметката Ви Не съм доволна от услугите Ви и ще направя смяна с друг оператор

Отговори на Цветелина Цанкова

Силвия

Силвия02.02.2016, 12:10:36 ч.

Възмутена съм от услугите на Булсатком!!!!!!!!През 2006 година си закупих оборудването(антена и декодер)за 160 лева.Имаше периоди в които отсъствах от вкъщи за няколко месеца и не го плащах.Когато сключвах договор с тях ми обясниха,че ако не го плащам услугата ще бъде спряна,но при плащане ще бъде възстановена като няма да плащам такса включване.Оказа се обаче,че това е ГОЛЯМА ИЗМАМА,защото,когато отидох да го платя служителката ме накара да си платя 3 лева такса "ВКЛЮЧВАНЕ"!!!!Аз ѝ обясних,че не плащам такава такса,но тя ми взе парите......КАКТО И ДА Е!!!!!Следващия измамен момент:На 27.01.2016 година си платих 12.80 лева за един месец "Стандартен пакет"..........и днес на 02.03.2016г. се оказва,че трябва да плащам пак за февруари??????Дами и господа,ТА АЗ ВИ ПЛАТИХ ЗА ФЕВРУАРИ,ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМ ВТОРИ ПЪТ ЗА ЕДИН И СЪЩИ МЕСЕЦ????????БУЛСАТКОМ СЕ ПОДРЕЖДА НА ПЪРВО МЯСТО ДО М-ТЕЛ ЗА МОШЕНИЧЕСТВО!ИЗМАМНИЦИ СТЕ!УНИКАЛНА ДЪРЖАВА!УНИКАЛНА ЦИФРОВА ТЕЛЕВИЗИЯ!!!!!

Отговори на Силвия

Възмутена

Възмутена17.12.2015, 18:42:05 ч.

Искам да се оплача от аругантното отношение на служителка на Булсатком в Хасково. Толкова ми беше ,,сърдита " че я попитах нещо което не ми стана ясно как мога да си платя и да чакам без телевизия 7дни, а когато някой не плати един ден и им се спира сигнала. Не знам Пламен Генчев как не е фалирал с такъв персонал

Отговори на Възмутена

Нели

Нели24.11.2015, 13:14:33 ч.

Вече четвърти ден нямам телевизия след силния вятър на 21 и 22 ноември 2015 г. . При падане на сняг, вятър, дъжд винаги сигнала изчезва. Три пъти се обаждах и още никой не идва да възстанови сигнала. От 1 януари се махам от БУЛСАТКОМ - скапаняци.

Отговори на Нели

Georgi

Georgi17.10.2015, 20:51:12 ч.

mn ste tupi we kak nqma do moje da se gleda online free :@ bahti mohennicite

Отговори на Georgi

bobi

bobi15.10.2015, 22:20:59 ч.

като всичко в тази държава булсат продължават да лъжат наи нагло хората Предлагаме интернет и телевизея само за 21.50 намесец ако станете наш абонат да ама не Ставаш техен абонат дават ти наи утрепания приемник с наи скапания софтуер да гледаш тв и ти казват наи учтиво за интернета трябва да почакате 10 дни и ние ще ви се обадим за да ви свържем и отново да ама не Господине съжаляваме много но нямаме техническа възможност да ви свържем към интернет е така става почти с всички клиенти

Отговори на bobi

Konspiracia?

Konspiracia?02.09.2015, 01:25:16 ч.

Na men mi se sluchi sushtoto-iskah paketa Diema extra,no biah poruchala na drug da go plati i vchera gledam-nqma go!Poiskah belezhkata-plateni bili 4 leva za Sport plus hd(ne sa li 10?).Ne znam kak e stanalo,no mozhe i da karat sluzhitelite si vidqt li nqkoi,koito ne e mnogo naqsno,da mu vzimat pari za tehniq kanal,a ne za Diemite,koito predlagat poveche neshta,makar i plateni.Prinudih se da plashtam za Diema extra,a sega triabva da dam oshte blizo 4 lv za nego-zaradi tova oburkvane.Edva li shte se saglasqt na razmqna.Vse pak e minal cql den.Da ne govorim,che plashtam za tri kanala v tozi paket,a mi predlagat samo dva.

Отговори на Konspiracia?

Добави коментар »

«1234567891011121314151617181920212223242526272829»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 29 • Коментари 290

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg