Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324252627282930»

294 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Якимов

Якимов28.09.2016, 22:23:46 ч.

Възмутен съм от телевизията на Булсатком! Имам два телевизора и ползвам два приемника за цифрова телевизия Fusion! Пълен хаос с програмите,а на моменти пълна липса на телевизия.Поредните монополисти - измамници. Ако закъснееш с таксите,си отрязан на секундата,а за липсата на ТВ ни лук яли,ни лук мирисали! При позвъняване - нагли!

Отговори на Якимов

Stanley75

Stanley7520.07.2016, 10:09:38 ч.

IPTV през последните два дни е с ужасно качество . Всички HD канали са SD с ниска резолюция . Не съм доволен , ще се минава на друг оператор .

Отговори на Stanley75

Anna-mary-Kler

Anna-mary-Kler17.07.2016, 03:07:35 ч.

Елате в Павел Баня и се ,,насладете,, услугите предлагани от най-великия телеком,куп глупаци събрани на едно място като започнеш от ръководителите та стигнеш до техници и разни леки момичета и момчета които събират пари за черни дни на Пламен Генчев,господин Генчев,направете поне едно добро дело освен милионите заеми които имате,целия народ ще ви е благодарен ако продадете този така наречен от вас Оператор на някои наистина който разбира от телевизия и интернет доставки и разберете едно нещо,капитала на една фирма не е милионите кредити които не можете да управлявате,а в хората които работят за вас !!! Бог да пази българия,нека бъде продаден Булсатком !!!!

Отговори на Anna-mary-Kler

Булсатком - измамници

Булсатком - измамници27.06.2016, 00:25:18 ч.

На 20.06.2016 звънкам на "любезните" операторки, за да им кажа че на осемте ми приемника нямам никакъв сигнал. Всеки ден звъня и те ми обесняват как до вечерта ще ми се обади някой от техническия отдел, с който те нямат връзка. Никой до сега нито е дошъл, нито е звъннал. Пълни измамници. Не се лъжете да сключвате договори с тях. Ако им звъннете да ви слагат антена или приемник идват на деня ама за проблеми ти казват че нямат връзка с техническия си отдел. Подиграват се с хората, срам нямат

Отговори на Булсатком - измамници

Недоволен клиент

Недоволен клиент20.06.2016, 11:47:24 ч.

Потребител съм на услугите цифрова телевизия и оптичен интернет на Булсатком ЕАД. На 10.06.2016г. следобяд подадох сигнал ,че имам проблем и не получавам достъп до нито една от предварително платените услуги. Отговориха ми ,че сигнала ми ще бъде пренасочен към технически отдел и техни служители ще ни посетят на адрес за да отсранят повредата. От подаване на сигнала досега никой от въпросния отдел не се е свързал с мен. Междувременно всеки ден звъня на оператор с цел да разбера кога ще ни посетят за да мога да осигуря достъп до адреса, като съответно получавам отговори, че е "въпрос на време", че днес трябва да дойдат, че нямат телефони за връзка със собствения си технически отдел, че някой ще се свърже с мен за обратна връзка и т.н. Излишно е да споменавам , че звъня не с цел да нарушавам спокойствието на Булсатком ,а за да си планирам времето. На 17.06.16г. по обяд ми звънна служител по телефона да ми иска ключ от мазата на блока-казах му , че не съм в нас ( при всяко мое обаждане към Булсатком казвам ,че съм на адреса след 17:45ч) и му казах да пробва в съседен апартамент . Повече не ми звънна, но явно човека не е намерил ключ, защото като се пррибрах ни телевизия, ни интернет , а въпросния служител не си вдига мобилния телефон, от който ми звъня . Веднага се обадих на националния номер и една „мила” служителка ми каза ,че техниците също си имали работно време и ще ми оправят проблема ,когато осигуря достъп до адреса!

Към момента НИКОЙ не ме е потърсил! Сами преценете що за фирма са и как се грижат клиентите се ! Интересно е ,че услугите при тях се ПРЕДПЛАЩАТ и се получава това ,че си платил за нещо ,което и да се молиш не получаваш!

Това не е първия ми проблем с тях! При абсолютно всеки подаден сигнал трябва да им звъннеш поне 5 пъти и ако реагират изобщо, то е със скоростта на охлюв!

Отговори на Недоволен клиент

Чичо Ви40

Чичо Ви4026.05.2016, 10:19:36 ч.

Чао тапаци.Като неможете по добре не се занимаваите.Чаках 5 минути да ми зареди страницата за да мога да ви го напиша.

Отговори на Чичо Ви40

ангел васев

ангел васев25.05.2016, 20:19:57 ч.

ползвам от много години услугите на фирмата. Имаха проблеми с Internet. При всяка гръмотевица, губех сигнал за дни, но момчетата се стараеха и оправяха нещата до ден-два. купих си флашка за мобилен Internet, плащах допълнително, но си реших проблема. От тази година започнаха проблемите с телевизията. когато правехме договора програмите бяха повече, но това не е от значение за мен. Аз гледам няколко програми и не мога да се съглася, че трябва да ги гледам от време на време. Въпросът е прост, ще си оправите ли нещата или коректно ще ме пренасочите към друг оператор. Още повече, че да се свържа с ваш сътрудник е мисия невъзможна, явно поради проблемите ви. Не се надявам, но очаквам вашият отговор - точен и коректен. Благодаря ви, не знам защо.

Отговори на ангел васев

Цветелина Цанкова

Цветелина Цанкова24.05.2016, 19:30:48 ч.

Защо когато има лошо време с часове гледаме надпис НЯМА СИГНАЛ и не можем да ползваме услугата ВИ Когато трябва да плащаме получаваме постоянно напомняне с Вашият надпис Че няма постъпили пари по сметката Ви Не съм доволна от услугите Ви и ще направя смяна с друг оператор

Отговори на Цветелина Цанкова

Силвия

Силвия02.02.2016, 12:10:36 ч.

Възмутена съм от услугите на Булсатком!!!!!!!!През 2006 година си закупих оборудването(антена и декодер)за 160 лева.Имаше периоди в които отсъствах от вкъщи за няколко месеца и не го плащах.Когато сключвах договор с тях ми обясниха,че ако не го плащам услугата ще бъде спряна,но при плащане ще бъде възстановена като няма да плащам такса включване.Оказа се обаче,че това е ГОЛЯМА ИЗМАМА,защото,когато отидох да го платя служителката ме накара да си платя 3 лева такса "ВКЛЮЧВАНЕ"!!!!Аз ѝ обясних,че не плащам такава такса,но тя ми взе парите......КАКТО И ДА Е!!!!!Следващия измамен момент:На 27.01.2016 година си платих 12.80 лева за един месец "Стандартен пакет"..........и днес на 02.03.2016г. се оказва,че трябва да плащам пак за февруари??????Дами и господа,ТА АЗ ВИ ПЛАТИХ ЗА ФЕВРУАРИ,ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМ ВТОРИ ПЪТ ЗА ЕДИН И СЪЩИ МЕСЕЦ????????БУЛСАТКОМ СЕ ПОДРЕЖДА НА ПЪРВО МЯСТО ДО М-ТЕЛ ЗА МОШЕНИЧЕСТВО!ИЗМАМНИЦИ СТЕ!УНИКАЛНА ДЪРЖАВА!УНИКАЛНА ЦИФРОВА ТЕЛЕВИЗИЯ!!!!!

Отговори на Силвия

Възмутена

Възмутена17.12.2015, 18:42:05 ч.

Искам да се оплача от аругантното отношение на служителка на Булсатком в Хасково. Толкова ми беше ,,сърдита " че я попитах нещо което не ми стана ясно как мога да си платя и да чакам без телевизия 7дни, а когато някой не плати един ден и им се спира сигнала. Не знам Пламен Генчев как не е фалирал с такъв персонал

Отговори на Възмутена

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324252627282930»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 30 • Коментари 294

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg