Мнения за: Булсатком

«12345678910111213141516171819202122232425»

242 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

николай

николай17.12.2014, 22:31:56 ч.

нормално ли е по кабела от приемника до антената да тече ток

Отговори на николай

Marchela

Marchela15.12.2014, 20:08:50 ч.

Изключително съм потресена от Булсатком. Малко вятър да духне и край няма никакъв сигнал нито на тв, нито на интернет. Скоро нямаше интернет в продължение на 7 дни и след разговор с оператор останах безкрайно разочарована, защото никой нищо не направи по въпроса и реално услугата за която плащам, не я получавам. Това е изключително некоректно. Откакто ми прекараха интернет и телевизия винаги е имало проблем. Просто тази компания за нищо не става.

Отговори на Marchela

Оня

Оня11.12.2014, 10:00:51 ч.

Вече ги смених. Много проблеми с тази фирма. Всяка сутрин в 6 нещо ставаше с интернета за половин час. Случвало се е да нямаме нет по 2 дена., защото човека, където е устройството им е на почивка. След наводнението им даваха само по 2 устройства на ден, спестяват за сателита. 2 седмици нямах нет. Други хора и повече. Доволен съм, че ги смених.

Отговори на Оня

Златун

Златун05.12.2014, 11:46:39 ч.

от 9 години сам абонат и съм много доволен от булсатком услугите

Отговори на Златун

ИЛИЯНА

ИЛИЯНА01.11.2014, 15:46:30 ч.

АЗ СЪЩО ЩЕ ГИ СМЕНЯ !!!!!!! ОТ 2 МЕСЕЦА СМЕ ГЛЕДАЛИ ТЕЛЕВИЗИЯ 15 ДНИ,ЗАЩОТО ПРИЕМНИЦИТЕ СА ИМ ДЕФЕКТНА ПАРТИДА И КОМПЕНСАЦИЯ НИКАКВА,ЧЕ СИ ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ.И НА ВСИЧКОТО ОТ КОЛ ЦЕНТЪРА ТИ ЗАТВАРЯТ ТЕЛЕФОНА КАТО ПОПИТАШ НЯМА ЛИ КОМПЕНСАЦИЯ, ЧЕ СИ ПЛАЩАЛ А НЕ ГЛЕДАШ НИЩО.А ОТГОВЪРЪТ;НЕ СИ ПЛАТИЛ НА ТОЧНАТА ДАТА И ТЕ ИЗКЛЮЧВАТ МОМЕНТАЛНО. ПЪЛНИ БОКЛУЦИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Отговори на ИЛИЯНА

Ели

Ели20.10.2014, 09:57:35 ч.

Искам да изкажа голямото си разочарование от Булсатком.

През месец август заявих включване.Два месеца и половина чакам прословутото включване!?

Ходих няколко пъти до офиса да питам какво се случва,но отговорът е: "нямаме устройства".

Каква е тази смотана компания да нямат устройства.Толкова ли са изпаднали?

Добре че не ми се обадиха,сега съм включена към друг оператор и съм много доволна.

Както се казава "Всяко зло е за добро".

Отговори на Ели

Карапанчева

Карапанчева14.10.2014, 12:27:37 ч.

От два месеца чакам за втори приемник HD , но отговора е "няма".Това проблем ли е за компанията ви при условие,че искам да си го купя?

Отговори на Карапанчева

вили асенова

вили асенова05.10.2014, 20:41:26 ч.

добър вечер, казвам се Свилена Асенова- абонат на Булсатком от няколко години и искам да изкажа най- сърдечни благодарности на служителя от, мисля, че се води "технически отдел" или поддръжка- казва се ЗДРАВКО ПАНОВ, който тази вечер има търпението най- подробно и щателно да ми обясни момчето стъпка по стъпка как да справя с проблем с интернета, с който сама по никакъв начин нямаше да се оправя, а проблема не беше при тях, а при мен. Впечатлена съм и страшно благодарна, дано повече да са хората като него, Здравко, още веднъж хиляди благодарности!

Отговори на вили асенова

iordan stanev

iordan stanev02.10.2014, 22:16:55 ч.

taka ve4e ot 4asove vi zvania no nokoi ve vdiga se sa zaeti telefonite .vapreki 4e se obajdame ot 4yjbina i tova ne pomaga vapreki vsi4ko si pla6tame kato popovete i nisto ti si edin rob nisto drygo zasto bylsat com ne se izviniava na klientite si i ne se dopitvat za tiaxnoto dovolstvo i nedovolstvo kam tiax xora prosto si otvorete o4ite naroda ne e dovolen molia napravete nesto po vaprosa.sled kato pla6tam za tsiala godina as gybia zastoto ne se razbira nisto smisal 4e kogato ima problem tezi koito pla6tat za stala godina si ostavat zamrazeni dokogato im mine sroka.tova se nari4a ograbvane.ama nie sme si vinovni 4e plastame i nakraia nikoi ne vdiga prokletia telefon ,pone da ni se kaje 4e nesto ste stane, a pak te dori i ni go vdigat .tova se nari4a balgaria.

Отговори на iordan stanev

Ангел Ангелов гр. Русе.

Ангел Ангелов гр. Русе.02.10.2014, 21:38:44 ч.

Разочарован съм от услугата която съм заплатил предварително.Такъв е регламента при Вас.На 02.10.2014г.от около 19ч.30мин. излъчвахте предаване само по bntworld.Сега,когато Ви пиша е 21.30ч.За това,че бях лишен от предварително заплатената услуга Ви заявявам,че ще се обърна към Комисията за защита на потребителите! Засрамете се. Телефоните ви даваха постоянно заето.

Отговори на Ангел Ангелов гр. Русе.

Добави коментар »

«12345678910111213141516171819202122232425»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 25 • Коментари 242

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg