Мнения за: Булсатком

«123456789101112131415161718192021222324»

237 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

Ели

Ели20.10.2014, 09:57:35 ч.

Искам да изкажа голямото си разочарование от Булсатком.

През месец август заявих включване.Два месеца и половина чакам прословутото включване!?

Ходих няколко пъти до офиса да питам какво се случва,но отговорът е: "нямаме устройства".

Каква е тази смотана компания да нямат устройства.Толкова ли са изпаднали?

Добре че не ми се обадиха,сега съм включена към друг оператор и съм много доволна.

Както се казава "Всяко зло е за добро".

Отговори на Ели

Карапанчева

Карапанчева14.10.2014, 12:27:37 ч.

От два месеца чакам за втори приемник HD , но отговора е "няма".Това проблем ли е за компанията ви при условие,че искам да си го купя?

Отговори на Карапанчева

вили асенова

вили асенова05.10.2014, 20:41:26 ч.

добър вечер, казвам се Свилена Асенова- абонат на Булсатком от няколко години и искам да изкажа най- сърдечни благодарности на служителя от, мисля, че се води "технически отдел" или поддръжка- казва се ЗДРАВКО ПАНОВ, който тази вечер има търпението най- подробно и щателно да ми обясни момчето стъпка по стъпка как да справя с проблем с интернета, с който сама по никакъв начин нямаше да се оправя, а проблема не беше при тях, а при мен. Впечатлена съм и страшно благодарна, дано повече да са хората като него, Здравко, още веднъж хиляди благодарности!

Отговори на вили асенова

iordan stanev

iordan stanev02.10.2014, 22:16:55 ч.

taka ve4e ot 4asove vi zvania no nokoi ve vdiga se sa zaeti telefonite .vapreki 4e se obajdame ot 4yjbina i tova ne pomaga vapreki vsi4ko si pla6tame kato popovete i nisto ti si edin rob nisto drygo zasto bylsat com ne se izviniava na klientite si i ne se dopitvat za tiaxnoto dovolstvo i nedovolstvo kam tiax xora prosto si otvorete o4ite naroda ne e dovolen molia napravete nesto po vaprosa.sled kato pla6tam za tsiala godina as gybia zastoto ne se razbira nisto smisal 4e kogato ima problem tezi koito pla6tat za stala godina si ostavat zamrazeni dokogato im mine sroka.tova se nari4a ograbvane.ama nie sme si vinovni 4e plastame i nakraia nikoi ne vdiga prokletia telefon ,pone da ni se kaje 4e nesto ste stane, a pak te dori i ni go vdigat .tova se nari4a balgaria.

Отговори на iordan stanev

Ангел Ангелов гр. Русе.

Ангел Ангелов гр. Русе.02.10.2014, 21:38:44 ч.

Разочарован съм от услугата която съм заплатил предварително.Такъв е регламента при Вас.На 02.10.2014г.от около 19ч.30мин. излъчвахте предаване само по bntworld.Сега,когато Ви пиша е 21.30ч.За това,че бях лишен от предварително заплатената услуга Ви заявявам,че ще се обърна към Комисията за защита на потребителите! Засрамете се. Телефоните ви даваха постоянно заето.

Отговори на Ангел Ангелов гр. Русе.

jordanka

jordanka02.10.2014, 21:36:45 ч.

Bulsatcom e nekorekten opevsrator. ema si taksata predvariteo blnes da se iteresuva ispalniava li usloviiata v dogovora sa saotvetniiat paket uslugi. Vreme e da si koregira politikata i pododbri uslu-gite v protiven sluchai tshe si igubi klientite.

Отговори на jordanka

ralchev

ralchev08.09.2014, 22:49:50 ч.

Реплика към сливен

Също съм недоволен от доставката на интернет услугата.От половин година имам проблем с даставката и.Всеки път звъня на *4800 а там ме прехвърлят от един на друг все едно съм на секс телефон борят се за повече минути.Дано си намерят работа.Аз лично вече няма да съм им клиент.

Отговори на ralchev

Динка Танева Стара Загора

Динка Танева Стара Загора06.09.2014, 16:47:40 ч.

Не знам какво трябва да се направи и на кого трябва да се оплачем, за да се вземат някакви мерки , Изключително съм недоволна от Булсаткома - малко дъжд да капне или да подухне вятър и веднага сигнала се изключва за неопределено време. Спряха двата канала на AXN и ни сложиха телевизията на Волен Сидеров, която никак не съм я пожелала и нямам никакво намерение да я гледам. Много ви моля направете нещо / обръщам се към тези които могат да направят нещо/ защото съм на път да се откажа от услугите на Булсатком. В момента вали кротък дъждец, а сигнал няма вече петнадесет минути. Плащам си винаги редовно и то предварително за шест месеца и искам да гледам без безпричинни прекъсвания и това за което съм си платила.

Отговори на Динка Танева Стара Загора

Ани

Ани04.09.2014, 16:07:58 ч.

НЕ СЪМ ДОВОЛНА ОТ БУЛСАТКОМ И ЩЕ СМЕНЯМ ОПЕРАТОРА.

РЕДОВНО ПЛАЩАМ ЗА СТАНДАРТЕН ПАКЕТ, А ОТ ТРИ ДНИ НЯМАМ ЕДИН ОТ КАНАЛИТЕ - СКАТ ТВ.

ПЛАЩАМ ЗА ДА ГЛЕДАМ ТОВА КОЕТО ИСКАМ, А НЕ ЗА ДА ТЪРПЯ БУЛСАТКОМ ДА СЕ ПРАВИ НА ДИКТАТОР И ДА МИ ОПРЕДЕЛЯ КАКВО ДА ГЛЕДАМ

Отговори на Ани

Ани

Ани04.09.2014, 16:05:37 ч.

НЕ СЪМ ДОВОЛНА ОТ БУЛСАТКОМ И ЩЕ СМЕНЯМ ОПЕРАТОРА.

РЕДОВНО ПЛАЩАМ ЗА СТАНДАРТЕН ПАКЕТ, А ОТ ТРИ ДНИ НЯМАМ ЕДИН ОТ КАНАЛИТЕ - СКАТ ТВ.

ПЛАЩАМ ЗА ДА ГЛЕДАМ ТОВА КОЕТО ИСКАМ, А НЕ ЗА ДА ТЪРПЯ БУЛСАТКОМ ДА СЕ ПРАВИ НА ДИКТАТОР И ДА МИ ОПРЕДЕЛЯ КАКВО ДА ГЛЕДАМ

Отговори на Ани

Добави коментар »

«123456789101112131415161718192021222324»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 24 • Коментари 237

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg