Мнения за: Булсатком

«12345678910111213141516171819202122232425262728293031»

305 коментарaДобави коментар »

Първите коментари отгоре

възмутени !!!!!!!!

възмутени !!!!!!!!08.12.2017, 11:56:16 ч.

Как увеличавате цените си ,без да уведомявате или подобрявате сигнала.При направена промоция и взети пари до края на 2018година,пак ЛЪЖАТ И МАМЯТ КЛИЕНТИТЕ СИ!!!!Увеличават цените на приемниците,без никакво уведомление!

Отговори на възмутени !!!!!!!!

kai6kov

kai6kov07.12.2017, 15:29:03 ч.

kogato bylsatkom navleze na pazara az v moeto selo bqx parvi i slojix 4iniq.togava obyrydvaneto se zapla6ta6e na 100%.zaplatix symata i sled nqkolko godini poiskax da mi se izmesti antenata tai kato golqmo dekorativno darvo zasen4va6e signala.doidoxa texnitci i vmesto da mi izmestqt antenata mi kazaxa da otreja klonite ili pak darvoto.kak be xora kazvam im az 6te me obesqt ot ob6tinata i ekologiqta.otgovora im be6e ako ne ti xaresva pri nas ima drygi operatori.ok posly6ix saveta im i se razdelixme po jivo i zdravo.az pomislix 4e vsi4ko be6e do tyk no neise zapo4naxa da me pretesnqvat s obajdaniq da im varna obyrdvaneto.kazax im zaplatil sam go otgovora im be6e pri nas ne figyrira 4e si go zaplatil.nakraq im go varnax i kazvam na vsi4ki otbqgvaite q tazi televiziq tq ne e korektna.

Отговори на kai6kov

Емилова

Емилова28.11.2017, 12:35:12 ч.

Подадох молба да ми прекарат кабелна и интернет - 4 пъти ми сменяха датата за инсталация и така 2 месеца чаках докато се случи. Ето че се случи най-накрая и 3 месеца вече "имаме" интернет и кабелна и 3 пъти вече ни сменят рутера, а да не говоря, че сме абонирани вече на телефона да им звъни за проблеми всяка седмица. В общи линии пускам всеки ден ТВ и стискам палци да гледам нещо .... страшно разочарована съм. Писна ми всеки ден в къщи да ми влизат най-различни работници от подръжката, за да си поправят грешките ...

Отговори на Емилова

Златовръх

Златовръх26.07.2017, 22:05:50 ч.

Пълен ама пълен КЕНЕФ са тези Булсат и обслужването им и отношението им пълен КЕНЕФ.....от една седмица почти няма интернет обажда ме се по телефона и все едно и също....неможе ли да направят нищо до като не минело 72 часа,а то вече 4-ти ден няма интернет :))))....смешници и лажци,а когато дoйде време за такси и пари си ги ислате нали Педалчета малки вмирисани,ще лапате на Гошко главичката от тук на татък Пудели такива....Непрепоръчвам на никой тази фирма,пълна измама ама пълна който иска да го яде целия нека се хване с Булсат.

Отговори на Златовръх

Вальо

Вальо04.05.2017, 10:29:15 ч.

нещастници. Бягайте надалече от тази измислена фирма. От месец съм дал заявка за подмяна на декодера. Отговорът е имаме проблеми, чакайте. Месец ви чакам бе нещастници

Отговори на Вальо

Възмутени

Възмутени28.01.2017, 21:07:14 ч.

От 25.01.2017 г. нямаме интернет. Всеки ден се обаждаме по два пъти, от там някакви служители - роботи ни отговарят, че има авария и, че се работи, и правят всичко възможно да го пуснат. Вчера 27.01.2017 се обаждам отново, там ми отговарят, да - нямате сигнал, ще ми запишат обаждането /все едно до сега не съм се обаждала/ и в рамките на 72 часа ще ми отстранят повредата, тоест още 4 дни без интернет. В края на крайщата днес открих каква е причината за "Аварията", ами просто някакви идиоти от общината ли, от Виваком ли са отрязали външните кабели по стените на сградите, и аз ще чакам Булсатком 7 дни да ми възстановят връзката. Обадих им се и им казах да не ме баламосват с аварии, а каква е голата истина, те отново ми казаха, че имам записана заявка и да чакам. Същия случай имаше през ноември, след една буря когато пак нямах 7 дни интернет, и тогава си скъсах нервите. Ако не си платим 2 дни таксата, моментално ни спират услугата, но това, че седмица ни лишават от услуга, никой не ни приспада стотинка.

Отговори на Възмутени

Ани

Ани21.01.2017, 17:49:47 ч.

Пише,че раб. Им време на техниците е от 9 до 19 ч.А самите техници казват от 9 до 18 ч делник.Кое е вярното?

Отговори на Ани

Корнелия Василева

Корнелия Василева03.01.2017, 19:38:21 ч.

Булсатком е най-безотговорната цифрова телевизия и интернет.Не правете грешката да сте техни абонати.Колкото ми е таксата приблизително плащам толкова и за телефонните разговори с тъпите операторки.Този месец ми е последният път ,в който ще се ядосвам с тях.Много,много съжалявам,че не се махнах по-рано.Поне два пъти в месеца ни спират интернета и се започва звънене и чакане по 3-4 дни.Дано фалират и се махнат най-после

Отговори на Корнелия Василева

123

12309.11.2016, 16:33:55 ч.

Реплика към Филев

Просто спри да плащаш и ще ти се обадят да върнеш оборудването.Най-лесния начин.

Отговори на 123

Недоволен

Недоволен23.10.2016, 08:32:28 ч.

От три седмици съм без нет, няколко пъти звъня-техническа повреда! След 2 седмици дойдоха техници, не можаха да си открият кутията на Булсат във входа, и си тръгнаха! Щели да прокарват оптика, абе боклуци, за колко време се прокарва оптика! Три седмици, месец, два, колко?Още съм нет, но и без търпение вече, и ще ги сменя.

Отговори на Недоволен

Добави коментар »

«12345678910111213141516171819202122232425262728293031»

Коментари за "Булсатком"
Страница 1 от 31 • Коментари 305

Добави коментар

От

Антиспам защита Защита от спам роботи: Въведи кода който виждаш в полето по-долу. Ако срещаш проблем с използването на това се обърни към администратора на сайта.

*potv.bg си запазва правото да изтрива или редактира коментари.

Не пропускайте

Популярно в poTV.bg